کد خبر : 2064624 | 04 شهریور 1403 ساعت 07:04 | 37.3K بازدید | 18 دیدگاه

کونته کوتاه نمی‌آید: پیشنهاد ناپولی برای ستاره یونایتد

آنتونیو کونته همچنان به دنبال جذب بازیکنان بزرگ برای ناپولی است و آنها پیشنهادی برای به خدمت گرفتن اسکات مک تامینی ارائه کرده‌اند.

کونته کوتاه نمی‌آید: پیشنهاد ناپولی برای ستاره یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، کونته پس از مدتی دوری از دنیای فوتبال در تابستان امسال تصمیم گرفت که بار دیگر مربیگری را از سر بگیرد و پیشنهاد هدایت ناپولی را پذیرفت تا بار دیگر در رقابت‌های سری آ ایتالیا حضور داشته باشد.

این مربی ایتالیایی به مدیران ناپولی اعلام کرده بود که خواهان جذب چند بازیکن بزرگ است و آنها پیش از این با روملو لوکاکو که یکی از بازیکنان مورد علاقه این مربی است، به توافق رسیده و او را از چلسی به خدمت گرفته‌اند.

اما اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که تلاش ناپولی برای به خدمت گرفتن بازیکن بزرگ همچنان ادامه دارد و حالا آنها پیشنهادی ۲۵ میلیون یورویی را برای جذب مک تامینی به منچستر یونایتد ارائه کرده و در تلاش هستند که در فرصت باقیمانده تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی بتوانند این بازیکن را جذب کنند.

رسانه‌های انگلیسی پیش از این خبر داده بودند که این بازیکن در فهرست فروش یونایتد برای تابستان امسال قرار دارد و این احتمال وجود دارد که آنها به زودی برای انتقال او به ایتالیا با مدیران باشگاه ناپولی به توافق برسند.

دیدگاه‌ها