کد خبر : 2064614 | 03 شهریور 1403 ساعت 21:30 | 13.8K بازدید | 26 دیدگاه

میشل:

سیمئونه اتلتیکو را به یکی از بهترین‌های اروپا تبدیل کرده

میشل، سرمربی خیرونا، اتلتیکومادرید را یکی از شانس‌های قهرمانی فصل جدید ‌لالیگا می‌داند.

سیمئونه اتلتیکو را به یکی از بهترین‌های اروپا تبدیل کرده

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لالیگا، اتلتیکومادرید در ورزشگاه سیویتاس متروپولیتانو میزبان خیرونا خواهد بود.

در نشست خبری قبل از بازی، میشل، سرمربی خیرونا، صحبت کرد و تایید کرد که تیمش بازی آسانی ندارد چون با یکی از "تیم‌های قدرتمند اروپا" روبرو هستند.

میشل گفت: "سیمئونه اتلتیکو را به یکی از بهترین باشگاه‌ها، اگر نه در اروپا، در جهان تبدیل کرده است. آن‌ها همیشه در لیگ قهرمانان هستند و در دهه گذشته عناوین قهرمانی قابل توجهی را کسب کرده‌اند."

او با اشاره به خریدهای تابستانی اتلتیکو عنوان کرد: "بازیکنانی که اتلتیکو جذب کرد قابل توجه هستند و نباید آن‌ها را نادیده گرفت. در برنامه‌ریزی برای این بازی به آن‌ها توجه جدی خواهیم داشت."

2072323

میشل در نهایت تیم مادریدی را به عنوان یکی از شانس‌های قهرمانی لالیگا معرفی کرد و گفت: "اتلتیکو را به عنوان یکی از نامزدهای جدی قهرمانی می‌بینم و اینکه ما همچنین می‌دانیم که رئال مادرید و بارسلونا هم شانس زیادی دارند."

میشل درمورد پیش‌بینی خود از روند بازی فردا عنوان کرد: "به نظرم مسابقه بسیار سختی خواهد بود و بازیکنان اگر بخواهند از اتلتیکو امتیاز بگیرند، باید 110 درصد تمرکز داشته باشند."

آخرین باری که اتلتیکو و خیرونا مقابل هم قرار گرفتند در 13 آوریل 2024 بود که شاگردان سیمئونه با دو گل آنتوان گریزمان و گل آنخل کوره‌آ 3-1 پیروز شدند. داوبیک هم برای خیرونا گلزنی کرده بود که در تابستان از لالیگا به سری A رفت و به رم پیوست.

دیدگاه‌ها