کد خبر : 2064613 | 04 شهریور 1403 ساعت 05:35 | 8.3K بازدید | 10 دیدگاه

قول فن‌ دایک به هواداران: با تمام توان می‌جنگیم

ویرژیل فن دایک، کاپیتان لیورپول به هواداران این قول را داد که با تمام توان در مسابقات حاضر می‌شوند.

قول فن‌ دایک به هواداران: با تمام توان می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوم مسابقات لیگ انگلیس، عصر یک شنبه تیم‌های لیورپول و برنتفورد به میزبانی قرمزها به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه این دیدار که اولین بازی خانگی لیورپول در لیگ برتر است، ویرژیل فن دایک کاپیتان ۳۳ ساله لک‌لک‌ها در خصوص آخرین شرایط این تیم و البته بازگشت لیورپول به لیگ قهرمانان پس از یک سال غیبت صحبت کرد.

فن دایک در مصاحبه با رسانه رسمی‌لیورپول گفت: "فکر می‌کنم همه تیم باید اتفاقات آخر فصل گذشته را به یاد بیاورند تا دیگر آن نتایج تکرار نشود. ما فصل سختی را در پیش داریم و باید تا آخرین روز برای قهرمانی تلاش کنیم. نه فقط در لیگ برتر، بلکه در همه تورنمنت‌هایی که حضور داریم باید با تمام توان حاضر شویم.

2007774

می‌دانیم روزهای بسیار سختی را در فصل جاری در پیش داریم اما مطمئن باشید تمام تلاش خود را برای بدست آوردن موفقیت می‌کنیم. این تنها قولی است که می‌توانم به هواداران بدهم."

* بازگشت دوباره لیورپول به لیگ قهرمانان
بازگشت ما به چمپیونز لیگ یک اتفاق بزرگ است. مشتاقانه منتظر شروع مسابقات هستم و امیدوارم با تلاش کل تیم، دوباره در این تورنمنت به موفقیت برسیم.

می‌دانیم که قهرمانی در این جام چقدر سخت است، بنابراین باید با تمام توان تلاش کنیم و امیدوارم بازی‌های خوبی از خود به نمايش بگذاریم."

دیدگاه‌ها