کد خبر : 2064607 | 03 شهریور 1403 ساعت 20:59 | 14.3K بازدید | 5 دیدگاه

پیکان خبر ''ورزش سه'' را تايید کرد و بیانیه داد؛

بیانیه نه چندان قانع‌کننده: بودجه نداریم منحل می‌کنیم!

باشگاه پیکان با انتشار بیانیه رسمی، محدودیت در بودجه را دلیل انحلال تیم‌های زنان خود عنوان کرد.

بیانیه نه چندان قانع‌کننده: بودجه نداریم منحل می‌کنیم!

به گزارش ''ورزش سه''، صبح امروز ''ورزش سه''، از احتمال انحلال تیم والیبال زنان پیکان بعد از منحل شدن تیم فوتسال آن‌ها پرده‌برداری کرد و حالا این گزارش با واکنش رسمی این باشگاه همراه شده است؛ تا به نوعی این خبر را تائید کرده باشد. این باشگاه در بیانیه خود، محدودیت در بودجه را مهم‌ترین دلیل انحلال تیم‌های خود عنوان کرد.

پیکان طی انتشار یک بیانیه رسمی نوشته است: این باشگاه همواره خود را حامی ورزش حرفه‌ای، آکادمی، کارگری و عمومی در حوزه بانوان می‌داند و به گواه اصحاب رسانه، با توجه به قهرمانی‌ها و معرفی ستاره‌های ورزشی، عملکرد درخشانی از خود در سال‌های اخیر بر جای گذاشته است. 

فصل گذشته، به دلیل مسائل مختلف از جمله افزایش چندبرابری قراردادها و حواشی ایجاد شده در فوتسال بانوان، این باشگاه از تیم‌داری در لیگ برتر انصراف داد. از سوی دیگر، در راستای حمایت از تیم ملی جوانان والیبال، با حضور تعدادی از بازیکنان مستعد و جوان که پشتوانه تیم‌های ملی به شمار می‌آیند، تیمی شکل گرفت و با وجود چالش‌های مالی موجود در ورزش کشور، به حمایت از والیبال بانوان پرداختیم. 

همان زمان، با انتشار بیانیه‌ای توضیح دادیم که قصد باشگاه از تیم‌داری در والیبال بانوان، تنها موضوع حمایت از تیم‌های ملی و پایبندی به شعار «پیکان؛ کارخانه ستاره‌سازی» بود. 

با توجه به بودجه محور بودن باشگاه پیکان و با عنایت به زمان باقی‌مانده تا شروع فصل جدید، بر اساس بودجه مصوب گام برخواهیم داشت و خود را مقید به باشگاه‌داری بر اساس و چارچوب بودجه می‌دانیم. باشگاه پیکان در تمام این سال‌ها بیش از وضع و امکانات خود از ورزش بانوان حمایت کرده و این روند در آینده و بسته به شرایط و شرحی که بیان شد ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها