کد خبر : 2064605 | 03 شهریور 1403 ساعت 20:52 | 9.7K بازدید | 18 دیدگاه

میلان با این خط دفاعی قهرمان نمی‌شود (عکس)

تیم پارما در دومین دقیقه بازی مقابل مهمان خود میلان به گل رسید.

میلان با این خط دفاعی قهرمان نمی‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت دوباره پارما به سری آ بعد از دو فصل غیبت، بار دیگر‌ شاهد دوئل دو تیم قدیمی‌ و پر افتخار ایتالیا یعنی پارما و آث میلان هستیم. این دو تیم در اولین بازی از هفته دوم رقابت‌های سری آ، هم اکنون در ورزشگاه خانگی‌ پارما به مصاف یکدیگر‌ رفته‌اند.

در حالی که بازی هنوز شکل جدی به خود نگرفته بود، دنیس من هافبک پارمایی‌ها، دروازه مایک مانیان را گشود تا برای دومین هفته متوالی، شاگردان پائولو فونسکا در بسته نگه داشتن دروازه این تیم ناکام بمانند. این گل در دومین دقیقه بازی روی ارسال زمینی عالی از امانوئل والری و قطع توپ به موقع دنیس من، به تور دروازه میلان بوسه زد.

میلانی‌ها هفته گذشته میزبان تورینو بودند و در حالی که ابتدا با دو گل از میهمان خود عقب افتادند، در نهایت با گل‌های لحظه آخری الوارو موراتا و نواه اوکافور نتیجه را برگرداندند تا متحل نخستین شکست فصل نشوند.

میلانی‌ها بعد از پنج فصل، سری آ را با مربی‌ای غیر از استفانو پولی یعنی‌ پائولو فونسکای ۵۱ ساله آغاز کرده‌اند. البته که عملکرد این تیم تا اینجای بازی‌ها اصلا باب میل هواداران روسونری نیست. هرچند هنوز یک نیمه دست نخورده برای ستارگان میلان مقابل پارما باقی مانده است.

2072311

دیدگاه‌ها