کد خبر : 2064593 | 03 شهریور 1403 ساعت 20:01 | 229.6K بازدید | 166 دیدگاه

روزهای خوش آزمون در امارات ادامه دارد

سردار، فرشته نجات فی الوقت القاتل!

سردار آزمون چهارمین گل خود را در شرایطی برای شباب الاهلی به ثمر رساند که این تیم تا آخرین دقایق مسابقه برای پیروزی تلاش کرد و مهاجم ایرانی نیز اولین برد تیمش را در نخستین هفته از فصل جدید رقم زد.

سردار، فرشته نجات فی الوقت القاتل!

به گزارش "ورزش سه"، چهارمین گل سردار آزمون برای شباب الاهلی، نخستین پیروزی این تیم در فصل جدید را رقم زد. ستاره ایرانی که تا دقیقه 2+90 در زمین حضور داشت، اشتباهش روی یک موقعیت طلایی و تک به تک را جبران کرد تا شوالیه‌های سرخ فصل جدید ادنوک لیگ را با یک پیروزی شیرین آغاز کنند.

ویدئو: 351129

در این دیدار زیبا و هیجان‌انگیز، نخستین موقعیت جدی را شباب الاهلی خلق کرد که با دبل سیو گلر البطائح مواجه شد. ابتدا شوت محکم و روی پای سانتوس را درویش بن حبیب برگشت داد و در ریباند توپ به یحیی الغسانی رسید که ضربه او را باز هم بن حبیب دفع کرد.

دقایقی بعد باز هم گلر البطائح واکنش خوبی را از خود به نمایش گذاشت. پاس سردار آزمون به یوری سزار رسید. او هم با یک پاس در عمق توپ را برای یحیی الغسانی فرستاد که ستاره شباب الاهلی در موقعیت تک به تک با درویش بن حبیب قرار گرفت و این دروازه‌بان با پا، ضربه بازیکن حریف را راهی کرنر کرد.

البطائح تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت. یک پاس در عمق برای آلوارو اولیویرا ارسال شد و در شرایطی که گلر شباب الاهلی هم از دروازه خارج شده بود، مهاجم میهمان با یک ضربه چیپ توپ را از بالای سر حسن حمزه عبور داد که توپ روی تیر افقی فرود آمد.

در ابتدای نیمه دوم و پس از سرنگونی اولیویرا به دست حسن حمزه، گلر میزبان، داور یک خطای پنالتی به سود البطائح اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه توسط VAR، تصمیم خود را تغییر داد و یک کارت زرد را به دلیل تمارض به اولیویرا نشان داد.

اما بر خلاف جریان بازی، این البطائح بود که به گل رسید. محمد الحمدی از سمت راست یک حرکت را آغاز کرد و توپ را به پائولینیو سپرد. این بازیکن نیز با یک پاس دقیق به دهانه دروازه، آناتولی را صاحب فرصت کرد و این بازیکن نیز در دقیقه 66 موفق به گلزنی شد.

شباب الاهلی نیز خیلی زود این گل را جبران کرد. گیلرمه بالا از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس کات بک، توپ را به سانتوس سپرد که شوت زمینی او در بین راه با دخالت مونس دبور تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

در ادامه سردار آزمون می‌توانست تیمش را در دقیقه 75 پیش بیندازد ولی یک فرصت خوب را به شکل باورنکردنی از دست داد. پس از اینکه مهاجم تیم ملی از سد مدافع البطائح گذشت، با سنگربان حریف تک به تک شد و در شرایطی که قصد داشت تا او را دریبل بزند، ناکام بود و توپ پس از دخالت درویس بن حبیب، با برخورد به پاهای سردار به بیرون رفت.

2072281
2072283

اما مهاجم ایرانی شوالیه‌های سرخ در وقت‌های تلف شده، زهر خود را ریخت و موفق به گلزنی شد. ابتدا ارسال زمینی حارب سهیل از سمت چپ با عبور از مقابل تمامی بازیکنان در تیر دوم به سانتوس رسید که پاس زمینی او مقابل دروازه نصیب سردار آزمون شد و او با یک ضربه فنی بغل پا، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

2072282

آزمون که در این مسابقه یک فرصت تک به تک را از دست داده بود و حتی پس از آن صحنه نیز خودش باور نداشت که این موقعیت را به گل تبدیل نکرده، اشتباهش را به بهترین شکل ممکن جبران کرد و در دقیقه 2+90 توانست گل پیروزی بخش شباب الاهلی را وارد دروازه البطائح کند. گلی که به قول گزارشگران عرب، فی الوقت القاتل به ثمر رسید، زمانی که حکایت از غیرقابل جبران بودن نتیجه بازی دارد.

گل حیاتی و سه امتیازی سردار در نخستین بازی فصل در شرایطی به دست آمد که پائولو سوزا تا آخرین لحظات به مهاجم ایرانی خود اعتماد کرده و او را در زمین نگه داشت تا نویدبخش یک پیروزی شیرین برای شوالیه‌های سرخ باشد. جالب اینکه بلافاصله پس از این گل، آزمون تعویض شد و جای خود را به یک مدافع داد.

2072280

در نهایت این بازی با پیروزی شباب الاهلی به پایان رسید تا این تیم شروع خوبی در ابتدای این فصل از رقابت‌های ادنوک لیگ داشته باشد. آنها برابر تیم سخت کوش البطائح به زحمت پیروز شدند و البته سردار آزمون نیز چهارمین گل خود برای این تیم را در چهار مسابقه به ثمر رساند.

2072279

دیدگاه‌ها