کد خبر : 2064591 | 03 شهریور 1403 ساعت 19:53 | 15.6K بازدید | 42 دیدگاه

همان یک گل را هم نباید از یونایتد می‌خوردیم!

فابین هرتزلر، سرمربی برایتون، گلی که از منچستریونایتد خوردند را گلی بسیار ساده توصیف کرد.

همان یک گل را هم نباید از یونایتد می‌خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، برد‌ باورنکردنی برایتون با نتیجه ۲-۱ مقابل منچستریونایتد در هفته دوم لیگ برتر، فابین هرتزلر سرمربی آلمانی برایتونی‌ها را حسابی به وجد آورده است. هر چند که او معتقد است گل ساده‌ای دریافت کردند و از این بابت ابراز ناراحتی کرد. این مربی آلمانی بعد از برد درخشان هقته پیش‌ مقابل اورتون با نتیجه ۳-۰، حالا در کنار تیمی‌ مثل منچسترسیتی، شش‌ امتیازی است.

فابین هرتزلر سرمربی برایتون بعد از برد درخشان مقابل شیاطین سرخ گفت: "مانند همه برد های دقیقه نودی بسیار هیجان‌انگیز بود. کاملا لیاقت این برد را داشتیم چرا که به بهترین شکل ممکن بازی کردیم. اگرچه خیلی هم بی‌نقص نبودیم چرا که تیم حریف موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست داد اما من به شاگردانم افتخار می‌کنم. ما تا آخرین دقیقه جنگیدیم و هرگز تسلیم نشدیم. این موضوع برای من بشدت مهم است."

نخستین گل خورده فصل
"بنظرم گل خیلی ساده‌ای دریافت کردیم. بعد از مساوی شدن بازی کنترل مسابقه را از دست دادیم که این مرا بشدت نگران کرد. شانس آوردیم که گل دوم یونایتد آفساید و همین باعث شد تا دوباره نبض بازی را در دست بگیریم."

عملکرد ژائو پدرو؟
"درخصوص ژائو پدرو باید بگویم او بازیکنی است که کوچک‌ترین حرکاتش می‌تواند روی بازی تاثیر گذار باشد. به خاطر گل مهمی که به ثمر رساند بسیار از او سپاس گذارم."

دیدگاه‌ها