کد خبر : 2064578 | 03 شهریور 1403 ساعت 19:21 | 31.3K بازدید | 110 دیدگاه

شاید تعجب کرد:

واکنش بیرو به تشویق در یادگار برای بار اول!

علیرضا بیرانوند به شدت از سوی هواداران تیم تراکتور مورد تشویق قرار گرفت.

واکنش بیرو به تشویق در یادگار برای بار اول!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای علیرضا بیرانوند و هواداران تراکتور متعلق به امروز و دیروز نیست. او در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های جذاب در دیدارهای پرسپولیس با تراکتور و ماشین‌سازی بوده و هر بار حضورش در استادیوم یادگار یا بنیان دیزل، با حواشی خاص خود همراه می‌‌شد.

اما این‌بار اوضاع کاملا متفاوت بود. بیرانوند که به عنوان دروازه‌بان تراکتور پای به زمین گذاشت، به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد و تقریبا تمام نقطه استادیوم او را مورد حمایت خود قرار دادند تا شماره یک، شروعی تاریخی را در تبریز رقم بزند.

2072244

جالب اینکه حتی بعد از ورود بازیکنان به زمین برای شروع بازی هم این علیرضا بیرانوند بود که بیشتر از سایرین تشویق شد تا با روحیه بسیار بالایی کار خود را در تیم تراکتور استارت بزند.

2072245

این در حالی است که بیرانوند در روزهای گذشته سایه جریمه و محرومیت را بالای سر خود احساس می‌کرد و به همین دلیل هم هواداران سعی داشتند تا روحیه او را برای مقابله با تیم سابقش بالا ببرند.

بیرانوند نیز در پایان بازی از هواداران تراکتور تقدیر کرد و گفت که انتظار دارد آنها در 14 بازی خانگی دیگر در فصل جاری هم به همین شکل استادیوم را پر کنند.

عکس: رضا اصولی

دیدگاه‌ها