کد خبر : 2064572 | 03 شهریور 1403 ساعت 19:10 | 36.5K بازدید | 123 دیدگاه

پایان کار محسن کاوه، تاریخ تکرار شد

بازگشت پژمان درستکار‌ به تیم‌ملی کشتی آزاد

علیرضا دبیر در حکمی پژمان درستکار را مجدداً به سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب کرد.

بازگشت پژمان درستکار‌ به تیم‌ملی کشتی آزاد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از استعفاى محسن كاوه از سرمربيگرى تيم ملى، عليرضا دبير تصميم گرفت بار ديگر از پژمان درستكار در راس تيم ملى كشتى آزاد استفاده كند. سه سال قبل بود که بعد از پایان المپیک توکیو، غلامرضا محمدی با توجه به عدم کسب مدال طلا از سمت سرمربیگری تیم ملی کنار رفت و پژمان درستکار در چنین مقطعی جایگزین او شد تا در مسابقات جهانی هدایت آزادکاران را بر عهده داشته باشد.

اما بعد از دو سال حضور در راس تیم ملی، پژمان درستکار هم دقیقا در سال المپیک از سمتش به شکل عجیبی کنار رفت و محسن کاوه که مدیریت تیم‌های ملی را بر عهده داشت، جای او را گرفت.

حالا هم نوبت به تکرار تاریخ بعد از سه سال رسیده و این بار هم تیم ملی کشتی آزاد بدون مدال طلا و با وجود حضور سه آزادکار در فینال المپیک از پاریس بازگشته و محسن کاوه هم در مصاحبه‌ای استعفای خود را تایید کرده است.

علیرضا دبیر مثل همیشه خیلی زود تصمیم خود را گرفت و آن را رسانه‌ای کرد. تصمیمی غیرمنتظره که شاید تا چند روز قبل هر کسی با شنیدن آن تعجب می‌کرد: بازگشت پژمان درستکار به راس تیم ملی!

1745875

درستکار که با وجود ارتباط نزدیک با علیرضا دبیر بعد از مسابقات جهانی 2023 از سمتش کنار رفته بود، هیچ وقت علیه فدراسیون موضع نگرفت و حتی دبیر هم در مصاحبه‌های خود به توانایی فنی او اذعان داشت. حالا بار دیگر هدایت تیم ملی به دست درستکار داده شده و باید دید شرایط چه تفاوتی با گذشته خواهد داشت. 

اولین رویداد مسابقات جهانی غیرالمپیکی به شمار می‌رود که در 4 وزن برگزار خواهد شد و به زودی شاگردان درستکار باید آماده این رویداد شوند. 

بعد از آن هم چرخه انتخابی برای مسابقات جهانی 2025 اعلام می‌شود تا نقشه پژمان درستکار و علیرضا دبیر برای المپیک 2028 لس آنجلس از همین جا استارت بخورد.

دیدگاه‌ها