کد خبر : 2064569 | 03 شهریور 1403 ساعت 19:05 | 26.1K بازدید | 9 دیدگاه

درخشش تیم ملی در جام جهانی، پیروزی خانواده فوتسال است؛

سنگربان سابق پرسپولیس مهمان ویژه تمرینات تیم ملی

محمود خوراکچی، دروازه‌بان سابق پرسپولیس و از مربیان مطرح فوتسال ایران صبح امروز در تمرینات تیم ملی حاضر شد و مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی قرار گرفت.

سنگربان سابق پرسپولیس مهمان ویژه تمرینات تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم ملی فوتسال ایران برای اعزام به جام جهانی 2024 تمرینات خود را زیر نظر وحید شمسایی و دستیارانش در نوبت صبح و عصر پیگیری می‌کند، برخی از پیشکسوتان و مربیان فوتسال با حضور در مرکز ملی با کادر فنی و بازیکنان دیدار کرده‌اند. در تمرین صبح امروز محمود خوراکچی، دروازه‌بان سابق پرسپولیس و از مربیان مطرح فوتسال مهمان وحید شمسایی بود و مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی قرار گرفت.

محمود خوراکچی در حاشیه این دیدار در مصاحبه‌ای با سایت فدراسیون فوتبال گفت: این تیم ملی ایران است و وظیفه ما در حال حاضر حمایت از آن است. ما می‌توانیم با هم اختلاف نظر داشته باشیم و حتی در مباحث فنی باشگاهی درون زمین روبروی هم بایستیم اما وقتی صحبت تیم ملی است باید یک خانواده شویم، درخشش تیم ملی در جام جهانی، پیروزی همه خانواده فوتسال است.

2072228

وی افزود: حریفان تدارک گسترده‌ای برای این مسابقات دیده‌اند، این آوردگاه جهانی است و همه تیم‌ها با تمام وجود می‌آیند، ویترین فوتسال دنیاست و کسی برای تفریح یا عکس یادگاری نمی‌آید به همین دلیل هر کدام از ما که دغدغه‌مان فوتسال و البته ایران است لازم است به بازیکنان و کادر فنی دلگرمی بدهیم.

خوراکچی که خود به عنوان دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کارنامه درخشانی دارد بیان داشت: متاسفانه لغو یک‌سویه دیدارهای تدارکاتی توسط کرواسی به تیم ما فشار وارد کرد، این چیزی ورای اختیارات تیم ملی یا فدراسیون بود و در شرایط ویژه‌ای رخ داد، به همین دلیل به عنوان مربی درک می‌کنم که کار ساده‌ای در پیش نیست و بهتر است توقعات نسبت به تیم را معقول کنیم تا فشار از روی بازیکنان برداشته شود، بازیکنان ما هر وقت از فشارهای بیرونی خارج شده‌اند درون زمین درخشیده‌اند.

2072227

مربی پیشین تیم ملی فوتسال با اشاره به اینکه حمایت از تیم ملی وظیفه‌ای ملی و میهنی است گفت: فارغ از اینکه با آقای شمسایی دوست و همبازی هستم، همیشه معتقدم که بازیکنان درون اردو باید بدانند که تنها نیستند، ما بیرون گود ننشسته‌ایم که فقط انتقاد کنیم، حتماً باید نقدهای منصفانه داشته باشیم اما در کنارش پیشنهاد و البته دلگرمی بدهیم.

خوراکچی ادامه داد: صمیمانه برای تیم ملی فوتسال آرزوی موفقیت می‌کنم، ما بازیکنان و کادر فنی شایسته‌ای داریم که به امید خدا از نام و اعتبار فوتسال ایران در ازبکستان دفاع خواهند کرد.

دیدگاه‌ها