کد خبر : 2064565 | 03 شهریور 1403 ساعت 18:44 | 35.2K بازدید | 90 دیدگاه

گندوز علیه سانتر تماشایی چپ پای تراکتور

محمد نادری در بازی با پرسپولیس چند سانتر موفق روی دروازه الکسیس گندوز داشت.

گندوز علیه سانتر تماشایی چپ پای تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری جایگاه خود در سمت چپ خط دفاعی تراکتور را تثبیت کرده و در بازی با پرسپولیس هم به عنوان مدافع چپ تیمش 90 دقیقه بازی کرد و جزو بازیکنان خوب زمین در این دیدار دشوار بود.

او در نیمه اول یکی از اولین موقعیت‌های تیمش را هم ساخت. جایی که ارسال او از سمت چپ روی سر تامی اشترکالی نشست تا این بازیکن، ضربه قوس‌دار خود را به سمت دروازه بزند. این ضربه سر تا آستانه ورود به دروازه پیش رفت اما گندوز چند قدم عقب آمد و توپ را از زیر طاق دروازه تیمش بیرون کشید و اجازه نداد تا در نیمه اول دروازه پرسپولیس باز شود.

2072219

نادری که در این بازی مورد حمله ایوب العملود و فرشاد احمدزاده قرار گرفته بود، به این دلیل بیشتر در فاز دفاعی حضور داشت تا حملات آنها را خنثی کند و در یک مورد نیز زمانی که توپ روی دروازه تراکتور ارسال شد، با یک ضربه سر، دروازه تیمش را نجات داد و نگذاشت تا بازیکن پرسپولیس در موقعیت تک به تک قرار بگیرد.

این بازیکن سابق پرسپولیس یکی از 7 بازیکنی بود که با سابقه عضویت در تیم سرخ‌پوش پایتخت، پای به این بازی می‌گذاشت. البته نادری بیشتر از پرسپولیس، نسبت به تیم استقلال احساس تعلق می‌کند اما حالا در تیم تراکتور توانایی خود را به عنوان یک دفاع چپ توانمند نشان داده است.

عکس: رضا اصولی

دیدگاه‌ها