کد خبر : 2064555 | 03 شهریور 1403 ساعت 17:57 | 32.8K بازدید | 44 دیدگاه

هیچ‌کس چهره دروازه‌بان خیبر را ندید!(عکس)

در شبی که تونی باتیستا چهره درخشان مصاف سپاهان و خیبر بود، تصاویر تلویزیونی حتی یک‌بار هم روی او زوم نکرد.

هیچ‌کس چهره دروازه‌بان خیبر را ندید!(عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، مصاف سپاهان و چادرملو در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم در یک بازی پر از حاشیه و پر از اتفاقات جور و واجور با گل ثانیه‌های پایانی جواد آقایی‌پور به سود مورایس و شاگردانش تمام شد تا در هفته‌ای که تراکتور، پرسپولیس و استقلال متوقف شدند، سپاهان سه امتیاز مهم را کسب کند و بار دیگر در صدر جدول قرار بگیرد.

این پیروزی اگرچه هر طور شده بود برای سپاهان رقم خورد، اما اصلاً ساده نبود و بارها حملات این تیم به ویژه در نیمه دوم توسط تونی باتیستا؛ سنگربان برزیلی خیبری‌ها که شب درخشانی را تجربه کرد، دفع شد و به تور دروازه نرسید.

نکته عجیب اما نوع تصویربرداری و کارگردانی این مسابقه حساس بود که هیچ شباهتی به مسابقات سطح اول اروپا که هر روز از شبکه سوم و ورزش سیما پخش می‌شود، نداشت و مخاطبان تلویزیونی نه تنها کیفیت مطلوبی در گیرنده‌های خود دریافت نمی‌کردند که حتی کارگردان تلویزیونی با وجود درخشش چندباره باتیستا یک‌بار هم روی صورت او زوم نکرد.

2072187

مصاف سپاهان و خیبر با پیروزی مورایس و شاگردانش تمام شد اما این دیدار جذاب و تماشایی که اولین دیدار تاریخ لیگ برتر برای خیبر در خرم آباد بود، کاستی‎‌های زیادی داشت که امیدواریم در آینده نسبت به برطرف شدن این مشکلات اقدام شود.

دیدگاه‌ها