کد خبر : 2064551 | 04 شهریور 1403 ساعت 02:56 | 25.1K بازدید | 38 دیدگاه

بهبود ساختار دفاعی خوزستانی‌ها با تفکرات گل‌محمدی:

خط دفاعی فولاد، مستحکم و نفوذناپذیر!

خط دفاعی فولاد خوزستان بهترین عملکرد را در لیگ بیست و چهارم داشته است.

خط دفاعی فولاد، مستحکم و نفوذناپذیر!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در پایان هفته دوم لیگ برتر هم توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا تنها تیمی باشد که هنوز در مسابقات لیگ برتر گلی دریافت نکرده و خط دفاعی منسجمی داشته است.

دور از انتظار نبود که با وجود یحیی گل‌محمدی خط دفاعی فولاد استحکام بیشتری پیدا کند و فرصت چندانی به رقبا در دیدارهای خود ندهند. فولاد در دو بازی گذشته موقعیت جدی به حریف نداده و موقعیت‌های نصفه_نیمه هم با عملکرد خوب یوسوپوف تبدیل به خطر نمی‌شود.

خط دفاعی فولاد با حضور کولیبالی و نعمتی در قلب خط دفاعی، نجاریان و حیدریه در جناحین به میدان می‌روند و ترکیب خوبی را تشکیل می‌دهند، یک پست جلوتر از آنها سرآبادانی و عباسی دو پدیده فصل گذشته لیگ برتر حضور دارند که به خوبی میدان‌داری می‌کنند و فضای پشت محوطه جریمه فولاد را پوشش می‌دهند.

اما هفته سوم یک چالش جذاب و جدی برای گل‌محمدی و شاگردانش خواهد بود و آنها مقابل خط حمله قدرتمند و تیم با انگیزه پرسپولیس به میدان خواهند رفت که به دنبال اولین سه امتیاز فصل خواهد بود، عیار واقعی خط دفاعی فولاد در این مسابقه سنجیده خواهد شد و در صورتی که بتوانند دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه دارند بدون گل خورده به تعطیلات فیفادی می‌روند و با تقویت فاز هجومی می‌توانند امتیازات بیشتری در طول فصل کسب کنند.

دیدگاه‌ها