کد خبر : 2064541 | 03 شهریور 1403 ساعت 16:32 | 15.4K بازدید | 4 دیدگاه

اولین قاب از فوق‌ستاره پس از ناکامی بزرگ در پاریس

سیمونه جیانلی، فوق ستاره پروجا، در تمرینات تیمش آفتابی شد.

اولین قاب از فوق‌ستاره پس از ناکامی بزرگ در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه جیانلی پاسور تیم ملی والیبال ایتالیا و باشگاه پروجا در پایان دوره سه ساله‌اش در این تیم قرارداد خود را سه فصل دیگر تمدید کرد و به همین دلیل خود را آماده می‌کند تا چهارمین فصل متوالی خود را در پیراهن سیاه و سفید تجربه کند. تنها در سه سال او دو جام باشگاه‌های جهان، دو سوپر جام، دو جام ایتالیا و یک اسکودتو را با رئیس باشگاه جینو سیرچی به دست آورد.

سیمونه جیانلی پس از تمدید قرارداد و اضافه شدن به تمرینات پروجا گفت: خیلی خوشحالم که به اینجا در پروجا برگشتم و آماده شدن برای این فصل جدید را شروع کردم، اینجا اکنون خانه من است و واقعا خوشحالم که دوباره همه بازیکنان را دیدم.

سه سال از حضورم در این تیم گذشته است و اکنون سال چهارم را شروع می‌کنم، باورنکردنی است که زمان چگونه به سرعت می‌گذرد، بنابراین من بسیار خوشحالم که آخرین قراردادم را بسته‌ام و از اینکه دوران جدیدی را در این تیم آغاز می‌کنم بسیار خوشحالم زیرا بازی در اینجا در پروجا همیشه مایه لذت و افتخار است و من بسیار هیجان‌زده هستم‌. از موفقیت‌هایی که در این سال‌ها به دست آورده‌‌ایم‌، خوشحالم، اما این موفقیت‌ها اکنون پشت سر ما هستند، بنابراین باید به این فکر کنیم که برای تکرار آنها چه کاری باید انجام دهیم."

گفتنی است جیانلی ناکام بزرگ المپیک پاریس لقب گرفت، چراکه نتوانست با تیم ملی والیبال ایتالیا در این رقابت‌ها به مدال برسد. ایتالیا در نیمه نهایی و رده‌بندی به ترتیب مقابل فرانسه و آمریکا شکست خورد و به مدال نرسید.

دیدگاه‌ها