کد خبر : 2064540 | 03 شهریور 1403 ساعت 16:25 | 10.6K بازدید | 13 دیدگاه

ایناسیو و ویسی کاشتند، یحیی مراقبت می‌کند

جوان اول فولاد و یک استارت امیدوارکننده!

محمد عسکری از چهره‌های خوب فولاد خوزستان لیگ برتر محسوب می‌شود.

جوان اول فولاد و یک استارت امیدوارکننده!

به گزارش "ورزش سه"، با ورود یحیی گل‌محمدی و کادرفنی جدید به خوزستان به نظر می‌رسید بازیکنان فصل گذشته برای فولاد برای جلب اعتماد او کار سختی داشته باشند و این مسئله همچنین باعث شد ترکیب فولاد خوزستان در فاصله ۲ ماه، به یک باره با تغییرات گسترده‌ای همراه شود.

با این حال یکی از چهره‌های جوانی که موفق شد از امتحانات سخت یحیی گل‌محمدی، سربلند بیرون شود، وینگر ۱۸ ساله‌ای بود که سال گذشته ابتدا ایگناسیو مارتینز اسپانیایی او را کشف کرد و بعد از مدتی، این چهره جوان با دعوت حسین عبدی مسافر اندونزی شد تا به جام جهانی زیر ۱۷ سال برود.

عسکری در مسابقات جام جهانی نوجوانان یک گل و یک پاس گل هم ثبت کرد و در مجموع عملکرد خوبی داشت اما پس از بازگشت او به ایران، توقع هواداران و کادرفنی فولاد از او بیشتر شد که باز هم عسکری موفق شد رضایت آنها را جلب کند.

او در لیگ بیست و سوم، در ۱۸ بازی برای فولاد خوزستان دو گل به ثمر رساند و در فصل پرنوسان جنوبی‌ها، او ستاره آنها محسوب می‌شد. عسکری حالا در لیگ جدید با حضور یحیی گل‌محمدی از نظر فنی در مسیر پیشرفت قرار گرفته و در دو بازی نخست لیگ برتر مقابل مس رفسنجان و نساجی مازندران عملکرد رضایت بخشی به اجرا گذاشت.

شماره ۹۰ فولادی‌ها که حالا تعداد بازی‌های لیگ برتری‌اش به عدد ۳۰ نزدیک می‌شود، به خوبی می‌داند که از فرصت ایجاد شده توسط کادر فنی فولاد چگونه استفاده کند و برای درخشش بیشتر و همچنین رشد در مسیر فوتبالی خود باید در چه مسیری قدم بردارد.

دیدگاه‌ها