کد خبر : 2064539 | 03 شهریور 1403 ساعت 16:23 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش به برد بی‌دردسر: به رقبا احترام بگذاریم

سرمربی تیم ملی زیر 17 سال ایران گفت: بازیکنان ایران باید در لحظات سخت تصمیمات درستی بگیرند.

واکنش به برد بی‌دردسر: به رقبا احترام بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، آرش صادقیانی پس از پیروزی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ ایران مقابل لیبی در نخستین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جهانی اظهار داشت: برای تیم‌های پایه، بازی اول هر تورنمنتی شرایط خاص خودش را دارد، اما خوشبختانه بازیکنان ایران مقابل لیبی خوب بازی کردند و از آنها راضی هستم.

وی افزود: در دو ست نخست بازی، با فاصله امتیازی زیاد از لیبی پیش افتادیم اما در گیم سوم بازی پایاپای پیش رفت و به همین دلیل تغییراتی در ترکیب تیم داشتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران تصریح کرد: بازیکنان ایران باید در لحظات سخت، تصمیمات درستی بگیرند و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. ضمن اینکه فشاری که در ست سوم روی تیم ایران به وجود آمد، به نفعمان شد.

صادقیانی در پایان خاطرنشان کرد: باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم. لیبی تیم خوبی بود اما در دو ست ابتدایی با سرویس‌‌، این تیم را تحت فشار گذاشتیم. در ست سوم که در زدن سرویس اشتباهاتی داشتیم دیدیم که لیبی در امتیازات با ایران پایاپای پیش رفت. در مجموع من از بازیکنانم در اولین بازی خود مسابقات جهانی راضی هستم و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

تیم ملی والیبال زیر 17 سال ایران ساعت 11:30 فردا (یکشنبه، چهارم شهریور) در دومین مسابقه مرحله گروهی خود به مصاف تونس می‌رود.

دیدگاه‌ها