کد خبر : 2064526 | 03 شهریور 1403 ساعت 15:23 | 55.7K بازدید | 70 دیدگاه

تمرین روی چمن برنابئو قبل از اولین بازی خانگی

حرکت کم‌سابقه آنچلوتی: کارلتو فکر همه جا را کرده!

رئال مادرید آخرین تمرین آماده‌سازی خود برای بازی برابر وایادولید را امروز در چمن سانتیاگو برنابئو انجام داد که اقدامی غیرمعمول است.

حرکت کم‌سابقه آنچلوتی: کارلتو فکر همه جا را کرده!

به گزارش "ورزش سه"، این اولین بازی خانگی فصل رئال مادرید است و آنچلوتی تیمش را به برنابئو برد تا روی چمن جدید ورزشگاه تمرین کنند. معمول نیست رئال قبل از یک بازی تمرینش را در برنابئو برگزار کند اما اولین بازی فصل و یک چمن جدید باعث شد تا کارلتو چنین تصمیمی بگیرد. او حتی بر خلاف همیشه نشست خبری خود را دو روز قبل از بازی به انجام رساند. کنفرانش مطبوعاتی طبق روال برای امروز برنامه‌ریزی شده بود، ولی مربی ایتالیایی دیروز نشستش را برگزار کرد.

2072126

سایت رئال مادرید درباره بازی تمرین صبح امروز توضیح داد: «بعد از گرم کردن اولیه، بازیکنان به انجام کارهای تاکتیکی روی چمن پرداختند. پس از انجام یک مسابقه در زمینی کوچک، بازیکنان جلسه را با شوت به سمت دروازه و ضربات آزاد به پایان رساندند. یک جلسه توجیهی تاکتیکی نیز برگزار شد.»

آنچلوتی امروز نتوانست روی وایخو حساب کند و او به دلیل مصدومیت انفرادی کار کرد. برای بازی فردا او بلینگام، آلابا و کاماوینگا را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و فرلاند مندی هم محروم است.

2072123
2072125

دیدگاه‌ها