کد خبر : 2064525 | 03 شهریور 1403 ساعت 15:16 | 37.4K بازدید | 60 دیدگاه

بازوبند کاپیتانی ملوان و پرچم آبی‌ها در دست:

حسرت بزرگ استقلال در این عکس!

امید نورافکن روز گذشته مقابل استقلال با بازوبند کاپیتانی به میدان رفت.

حسرت بزرگ استقلال در این عکس!

به گزارش "ورزش سه"، پانزدهمین دوره لیگ برتر برای استقلالی با حضور چند بازیکن جوان از تیم‌های پایه در لیست تیم اصلی همراه شد و آنها امید نورافکن، محسن کریمی و بهنام برزای را به تیم اصلی منتقل کردند که هر سه بازیکن عملکرد خوبی داشتند و در ادامه فصل به ترکیب اصلی رسیدند.

نورافکن در اولین حضورش در استقلال 10 بازی برای این تیم انجام داد و حدود 639 دقیقه بازی کرد و عملکرد او به شکلی بود که استقلالی‌ها را امیدوار به حضور یک ستاره جوان در ترکیب خود کرد که شرایط برای نورافکن به همین شکل پیش رفت او در 14 مسابقه به میدان رفت، نورافکن در سومین فصل حضورش در استقلال 34 بازی در مجموع بازی‌های لیگ، حذفی و آسیا انجام داد و به مهره کلیدی برای این تیم تبدیل شد و 6 گل هم برای این تیم به ثمر رساند.

اما در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم او با مبلغ 250 هزار دلار استقلال را به مقصد شارلوا ترک کرد، مبلغی که در آمد خاصی برای جدایی یک ستاره به حساب نمی‌آمد، او در 21 سالگی استقلال را ترک کرد و بعد از پیوستن به شارلوا مدت نیم فصل به صورت قرضی در استقلال حضور پیدا کرد، نورافکن یک دوره قرضی هم در تیم سپاهان حضور پیدا کرد و بعد از آن به صورت رسمی به تیم سپاهان منتقل شد و در همان دوران به تیم ملی دعوت شد.

2072122

او بعد از 4 فصل حضور در سپاهان برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شد و حالا یکی از باتجربه‌ترین و مستعدترین هافبک‌های جوان فوتبال ایران است که در 27 سالگی کوله‌باری از تجربه را در اختیار دارد و سال‌هایی طلایی فوتبال خود را سپری می‌کند.

نورافکن روز گذشته بازوبند کاپیتانی ملوان را مقابل استقلال به بازو بست و مقابل سیدحسین حسینی قرار گرفت، بازیکنی که با تداوم حضور در استقلال می‌توانست یکی از کاپیتان‌های استقلال باشد و در میانه میدان برای آبی‌ها نقش‌آفرینی کند.

امید نورافکن یکی از انتقال‌هایی بود که حسرت زیادی برای استقلالی‌ها به همراه داشت و یکی از مستعد‌ترین بازیکنان جوان چند سال اخیر فوتبال ایران را به ساده‌ترین شکل ممکن از دست دادند و هرگز نتوانستند او را به تیم خود برگرداندند، شاید بعد از پایان دوران خدمت نورافکن به بازگشت به استقلال فکر کند، اما او دو فصل دیگر دور از دسترس آبی‌ها خواهد بود!

دیدگاه‌ها