کد خبر : 2064524 | 03 شهریور 1403 ساعت 15:06 | 25.4K بازدید | 56 دیدگاه

من لوکا مودریچ، تسلیم نمی‌شوم

همه چالش‌های یک اسطوره، با رئال تا ابدیت!

لوکا مودریچ خستگی‌ناپذیرتر از همیشه و در آستانه 39 سالگی آنقدر انگیزه دارد که می‌خواهد در رئال به بازیکنی دست نیافتنی تبدیل شود.

همه چالش‌های یک اسطوره، با رئال تا ابدیت!

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ در دو دیداری که رئال مادرید در این فصل انجام داده، به میدان رفته است. در ورشو در سوپرجام اروپا و در پالما مقابل مایورکا. تشویق شدن ستاره کروات در ورشو و پالما به خوبی توضیح می‌دهد مودریچ برای دنیای فوتبال چه معنایی دارد.

فردا شب در مقابل وایادولید، مودریچ اولین بازی خود در سانتیاگو برنابئو به عنوان کاپیتان را انجام خواهد داد. در واقع غیبت بلینگام می‌تواند او را مستقیماً به جمع یازده تای اصلی رئال برساند. این احتمالا شروع آخرین فصل اسطوره کروات در رئال مادرید است.

در دو بازی اول رئال مادرید این احساس به وجود آمد که رئال در غیاب کروس، سخت به بازیکنی مثل مودریچ نیاز دارد که بتواند سرعت بازی را کنترل کند. بدون کروس در تیم، این نقش برعهده مودریچ خواهد بود.

2072118

از همان ابتدا، شماره 10 یک تعویضی کلیدی در برنامه‌های آنچلوتی است. والورده، شوآومنی، کاماوینگا و بلینگام از او در هر سیستمی که رئال بازی کند، جلوتر هستند، اما لوکا تحت هر شرایطی شانس بازی خواهد داشت و در بسیاری از بازی‌ها نیز به دلیل فشردگی تقویم، می‌تواند حتی از ابتدا به میدان برود.

در این شرایط که رئال احتمالا تا 72 بازی در فصل جاری پیش رو دارد، بازیکنی ظاهر می‌شود که مربی او در تیم ملی کرواسی، زلاتکو دالیچ، او را "جنگجویی که هرگز تسلیم نمی‌شود" توصیف می‌کند.

در نزدیکی‌های 39 سالگی (او 16 روز دیگر 39 ساله می‌شود) مودریچ با توپ و بدون توپ چیزهای زیادی برای عرضه دارد. یکی از آنها این است که همه می‌دانند که بالا بردن پرچم سفید و تسلیم شدن در ذات مودریچ جایی ندارد. او می‌خواهد بجنگد تا مطمئن شود که نقشش حداقل مثل فصل گذشته باشد. با این مزیت که امسال بدون کروس، شانس بیشتری برای بازی خواهد داشت.

2072119

در فصل 24-2023، مودریچ در 46 بازی از 55 بازی رئال مادرید به میدان رفت. او در 26 مورد از ابتدا شروع کننده بود، در فصلی که تغییر نقش او مشهود بود، اما در مسیری که دو بار به سیبلس و جشن‌های باشکوه قهرمانی ختم شد، نقش مودریچ اهمیت زیادی داشت.

هدف لوکا امسال این است: در آخرین فصل حضورش یک خاطره ماندگار بگذارد و بیشتر از همیشه به میدان برود. حداقل در دو بازی قبلی نیاز به او ضروری حس شد.

لیگ قهرمانان هفتم، رکورد پوشکاش و جام جهانی 

گرسنگی و انگیزه لوکا مودریچ کم نمی‌شود. او اهمیتی نمی‌دهد که در حال حاضر پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است (27 قهرمانی). او بیشتر و بیشتر می‌خواهد. این فصل با احتمال کسب شش عنوان دیگر بعد از قهرمانی در سوپرجام اروپا مودریچ می‌تواند از 30 افتخار با رئال نیز عبور کند. او 12 فصل بازیکن رئال بود و هر دو سال یک بار فاتح لیگ قهرمانان شده است، واقعا باورنکردنی.

مودریچ بعد از وقفه بازی‌های ملی و در بازی با رئال بتیس به رکورد پوشکاش خواهد رسید. آن روز مودریچ 39 سال و 36 روز خواهد داشت. این دقیقا همان سنی است که فرانس پوشکاش در 8 می‌ 1966 در یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل بتیس بازی کرد: 3-2 در ویامارین. بعد از این بازی و برابر سلتا، مودریچ به تنهایی مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال خواهد شد.

و در نهایت آرزوی مودریچ ترک فوتبال با کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی کرواسی است. او دوباره در لیگ ملت‌ها تلاش خواهد کرد و هنوز یک جام جهانی نیز برایش مانده است. لوکا قصد تسلیم شدن ندارد، او به اهدافش تا 40 سالگی خواهد رسید؟

دیدگاه‌ها