کد خبر : 2064523 | 03 شهریور 1403 ساعت 14:51 | 14.2K بازدید | 18 دیدگاه

انستيتو، تعيين كننده كادرفنى جديد

معيار انتخاب سرمربيان تيم ملى كشتى مشخص شد!

رئیس انستیتو فدراسیون کشتی اعلام کرد کادرهای فنی جدید تیم‌های ملی در سال جاری با پیشنهاد انستیتو انتخاب می‌شوند.

معيار انتخاب سرمربيان تيم ملى كشتى مشخص شد!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از پايان المپيک پاریس و در حالی که شایعات در خصوص کادرفنی تیم های ملی کشتی آزاد و‌ فرنگی‌ به اوج خود رسیده، فدراسیون کشتی با انتشار یک مصاحبه از رییس انستیتو به این اتفاقات واکنش نشان داد.

جاسم امیری رئیس انسیتتو کشتی در این خصوص گفت: "طرح جانشین پروری که از سوی انستیتو کشتی پیگیری شده، آماده بهره‌برداری است و در صورت تصویب در هیئت رئیسه و موافقت فدراسیون اجرایی خواهد شد. یکی از نیازهای اساسی کشتی کشور، استفاده از مربیان با دانش و مهارت کافی است و این امر یک محرک اساسی برای موفقیت کشتی گیران محسوب می‌شود."

امیری ادامه داد: "به همین منظور نیازمند چارچوبی بودیم که آموزش و توسعه مربیان از نظر علمی و فنی در قالب آن قرار گیرد و برای رسیدن به این هدف طرح جانشین پروری و تربیت نیروی متخصص با حضور مربیان سکب وزن، میان وزن و سنگین وزن طراحی و تدوین شد. بر اساس این طرح، مربیان صلاحیت‌دار تعیین سطح می‌شوند و در کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های دانش افزایی این طرح شرکت نموده و پس از بررسی‌های لازم نفرات منتخب به فدراسیون کشتی معرفی و در صورت موافقت فدراسیون، به عنوان مربی تیم‌های ملی انتخاب می‌شوند."

امیری معيارهاى انتخاب كادرفنى جديد را اينطور مطرح كرد: "در انتخاب کادرهای فنی 3 معیار اصلی 1- اخلاق 2- مدیریتی و 3- فنی مدنظر خواهد بود و هر مربی که این 3 اصل را دارا باشد، صلاحیت حضور در تیم‌های ملی را خواهد داشت. این طرح پس از تصویب، شامل مربیان تیم‌های ملی می‌شود و در سال‌های آینده نیز سرمربیان تیم‌های ملی بر اساس این طرح انتخاب خواهند شد."

دیدگاه‌ها