کد خبر : 2064517 | 03 شهریور 1403 ساعت 14:40 | 37.2K بازدید | 18 دیدگاه

از وحید امیری تا محمد محبی

خیبر، باشگاه برادران معروف فوتبال ایران!

حضور برادران دو بازیکن مطرح فوتبال ایران در تیم خیبر خرم‌آباد نکته جالب و جذابی برای علاقه‌مندان به فوتبال است.

خیبر، باشگاه برادران معروف فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی که با درخشش در تیم سپاهان و استقلال نام خود را به‌عنوان یکی از ستاره‌های لیگ برتر ایران مطرح کرد و در حال حاضر نیز در روستوف روسیه بازی می‌کند، برادری به نام مسعود محبی دارد که در جمع بازیکنان تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد حضور دارد.

مسعود که در حال حاضر ۲۱ سال سن دارد و در پست وینگر بازی می‌کند، از نظر اخلاقی و همچنین سبک بازی شباهت زیادی به برادر خود دارد و حضور او در سطح اول فوتبال ایران نشان از توانایی و استعداد ورزشی در خانواده محبی دارد.

البته مسعود محبی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر فرصتی برای بازی برابر هوادار و سپاهان پیدا نکرده و امیدوار است به زودی با جلب رضایت رضا مهاجری به ترکیب خیبر برسد و خود را به فوتبال ایران معرفی کند.

2072101

این در حالی است که فرید امیری، برادر وحید امیری، کاپیتان ملی‌پوش پرسپولیس نیز در تیم خیبر خرم‌آباد حضور دارد که البته او در دو دیدار گذشته خیبر به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و موفق شده عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.

حضور برادران دو بازیکن بزرگ و مشهور در تیمی مشترک توجهات زیادی را به تیم خیبر خرم‌آباد جلب خواهد کرد بدون شک پیگیری عملکرد این دو بازیکن در آینده برای هواداران فوتبال جذاب خواهد بود.

دیدگاه‌ها