کد خبر : 2064511 | 03 شهریور 1403 ساعت 14:25 | 17.7K بازدید | 13 دیدگاه

بعد از سپاهان، این بار گلزنی مقابل استقلال:

پدیده لیگ، قاتل تیم‌های نامدار و مدعی!

رضا غندی‌پور مانند فصل گذشته لیگ را با گلزنی آغاز کرده است و دروازه یکی دیگر از تیم‌های بزرگ ایران را باز کرد.

پدیده لیگ، قاتل تیم‌های نامدار و مدعی!

به گزارش "ورزش سه"، رضا غندی‌پور اولین پدیده لیگ بیست و چهارم بود که خیلی زود در خط حمله ملوان مورد استفاده قرار گرفت و در همین دو هفته ابتدایی روی دو گل از سه گل ملوان تاثیر مستقیم داشته است.

غندی‌پور در هفته ابتدایی مقابل گل‌گهر با فرار در عمق خط دفاعی توانست با اخباری تک به تک شود و این دروازه‌بان را مجبور به انجام خطای پنالتی کند و همین پنالتی تک گل تیم ملوان را همراه داشت و اولین سه امتیاز لیگ برتر، درخشش او در بازی با استقلال هم ادامه‌دار شد و روی اشتباه رافائل سیلوا توانست دروازه سیدحسین حسینی را باز کند.

2072090

اما درخشش در این فصل تنها دستاورد این بازیکن نبوده و او فصل گذشته هم یک رکورد خاص به جای گذاشت، غندی‌پور با گلزنی مقابل سپاهان توانست عنوان جوان‌ترین گلزن لیگ برتر را به نام خود کند،، او 2 گل لیگ برتری در کارنامه دارد، استقلال و سپاهان، آماری که خاص است و قابل توجه!

اما غندی‌پور یک چالش جدی پیش رو دارد، او فصل گذشته هم در هفته‌های ابتدایی به ترکیب اصلی پیکان رسید اما در ادامه فصل از ترکیب این تیم دور شد و حتی در جام جهانی نوجوانان هم برای ایران به میدان نرفت تا از روزهای خوب خود فاصله بگیرد، او حالا به عنوان بازیکن سرباز در مرحله مهمی از زندگی خود قرار دارد و می‌تواند دوران سربازی خود را با چهره شدن در فوتبال ایران و درخشش در ترکیب ملوان پشت سر بگذارد.

2072092

به نظر می‌رسد که مازیار زارع اعتماد زیادی به این بازیکن جوان دارد و آزادی عمل خوبی در ترکیب ملوان به این بازیکن داده است.

دیدگاه‌ها