کد خبر : 2064509 | 03 شهریور 1403 ساعت 14:25 | 4.9K بازدید | 15 دیدگاه

استقلال خوزستان عادت قعرنشینی را ترک نمی‌کند

آبی‌های خوزستانی در دومین هفته از لیگ در سیرجان شکست خوردند تا در پایین جدول کار را دنبال کنند.

استقلال خوزستان عادت قعرنشینی را ترک نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که هفته اول لیگ را در خانه با کسب یک تساوی استارت زده بود، روندی مشابه لیگ قبل را در پیش گرفته و این بار در هفته دوم تن به شکست داد تا در رده پانزدهم جدول قرار بگیرد و امیدوار به آینده باشد.

استقلال خوزستان که فصل گذشته موفق شد در هفته پایانی جواز بقا در لیگ برتر را به دست بیاورد، در فصل جدید انتظار می‌رفت شرایط متفاوتی را دنبال کرده و با تغییراتی که صورت گرفته نگرانی را از هواداران خود دور کند.

آنها با بودجه مناسب و با توجه به درآمدزایی از انتقال بازیکن، جذب نفرات جدید و خصوصا خارجی‌ را در دستور کار قرار داده و با حضور سرمربی خارجی‌شان نوید روزهای موفقی را به هواداران می‌دادند. با این حال شرایط اما آنطور که پیش‌بینی می‌شد، برای این تیم شکل نگرفته و آنها بعد از تساوی خانگی برابر آلومینیوم اراک، در سیرجان با دو گل برابر گل گهر شکست خوردند تا با یک امتیاز در رده پانزدهم چشم به دیدارهای بعدی داشته باشند. آنها البته این هفته نیز کار سختی پیش رو خواهند داشت و باید در خانه برابر استقلال صدرنشین و مدعی قرار گیرند.

باید دید با تغییراتی که این تیم نسبت به فصل گذشته داشته و کاهش حواشی‌های آن، آبی‌های خوزستانی قادر خواهند بود شرایط را متفاوت نسبت به فصل گذشته دنبال کرده و اینبار بقای بدون دردسر و حتی حضور در میانه جدول را برای هواداران خود شکل دهند یا خیر.

دیدگاه‌ها