کد خبر : 2064501 | 03 شهریور 1403 ساعت 13:55 | 24K بازدید | 46 دیدگاه

طعنه تن‌هاخ به گارناچو: مانده تا ستاره شوی

اریک تن‌هاخ می‌گوید الخاندرو گارناچو راهی طولانی برای تبدیل شدن به یک ستاره در کلاس جهانی دارد.

طعنه تن‌هاخ به گارناچو: مانده تا ستاره شوی

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو در چند فصل اخیر یکی از بازیکنان درخشان و موثر منچستریونایتد بوده است و در فصل گذشته موفق شد در ۵۰ بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن این تیم به میدان برود، ۱۰ گل به ثمر برساند و پنج پاس گل هم برای دیگر بازیکنان این تیم ارسال کند.

عملکرد درخشان او در ترکیب شیاطین سرخ باعث شد که لیونل اسکالونی از این بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ دعوت کند و او توانست به همراه تیم ملی کشورش جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد و این افتخار را هم به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

2056230

او در این فصل هم در هر دو بازی که از روی نیمکت وارد زمین شد برای تیمش تاثیرگذار بود اما تن‌هاخ معتقد است که او باید عملکرد بهتری داشته باشد: «بازیکنی در سطح جهانی؟ گارناچو راهی طولانی برای رسیدن به این جایگاه در پیش دارد. او پتانسیل زیادی دارد و این موضوع را فصل گذشته هم نشان داد که می‌تواند در ترکیب اصلی به میدان برود.

تبدیل شدن به ستاره با تلاش زیاد رخ می‌دهد. این اتفاق باعث خواهد شد که او بتواند خیلی زود به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شود. گارناچو استعدادی خاص دارد و ما این موضوع را دیده‌ام اما باید نشان دهد که از ثبات خوبی برای ارائه نمایش‎‌های درخشان هم برخوردار است و مهارت لازم برای این کار را دارد.»

دیدگاه‌ها