کد خبر : 2064499 | 03 شهریور 1403 ساعت 13:48 | 23.6K بازدید | 274 دیدگاه

سه امتیاز ما را سپاهان بُرد

مدیرعامل خیبر: کجای دنیا مربی به رختکن داور می‌رود!

مدیرعامل خیبر خرم‌آباد نسبت به حضور سرمربی سپاهان در رختکن داوران واکنش نشان داد.

مدیرعامل خیبر: کجای دنیا مربی به رختکن داور می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار خیبر خرم‌آباد و سپاهان در شرایطی با برتری دو بر یک طلایی‌پوشان به پایان رسید که جنجال‌های زیادی پیرامون داوری این مسابقه وجود داشت و حضور ژوزه مورایس در رختکن داوران نیز حواشی مختلفی را ایجاد کرد.

احسان ناصر، مدیرعامل خیبر، یک روز پس از این مسابقه در گفتگویی در خصوص دیدار با سپاهان که با برتری حریف به پایان رسید، اظهار داشت: واقعیت این است که باشگاه خیبر همواره به تصمیمات داوری احترام می‌گذارد و برای جامعه محترم داوری ارزش قائل است اما آنهایی که در ورزشگاه بودند یا از پای تلویزیون بازی را مشاهده کردند کاملا به دو گل سپاهان و خطا و آفسایدی که رخ داده اذعان کردند.

وی افزود: کارشناسان داوری هم بعد از بازی هر دو گل حریف را مردود دانستند چون واقعا آشکار بود. ما بعد از بازی اصلا نمی‌خواستیم اظهار نظر شتابزده داشته باشیم و به همین دلیل از تمامی اعضای تیم خواستیم اظهار نظری درباره داوران انجام ندهند، اما به هر حال هواداران خیبر در اقصی نقاط کشور خواستار گرفتن حق تیم ما از سوی باشگاه هستند.

2069928

مدیرعامل باشگاه خیبر تاکید کرد: این بازی می‌توانست برای ما 3 امتیاز یا حداقل یک امتیاز داشته باشد، اما متاسفانه روی همین اشتباهات بود که ما بدون امتیاز زمین را ترک کردیم. امروز هم به همین علت شکایت خود را از تیم داوری به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه کردیم. متاسفانه در جریان بازی و پس از مسابقه هم اتفاقاتی رخ داد که به نظر مسئولان برگزاری مسابقه باید در مورد آن توضیح بدهند که چطور سرمربی تیم حریف در رختکن داوران حضور پیدا کرده و با آنها صحبت کرده است؟

او ادامه داد: ما به این مسائل کاری نداریم که این اتفاق بعد از بازی بوده یا در بین دو نیمه اما در کدام لیگ مشاهده می‌کنید که مربی به رختکن داوران برود؟ مگر نمی‌شود داخل زمین به داوران خسته نباشید گفت؟ باشگاه خیبر با وجود میزبانی تمامی اصول حرفه‌ای را در اینگونه زمینه‌ها رعایت کرد اما گفت‌وگوی اعضای کادر فنی سپاهان در بین دو نیمه با تیم داوری که فیلم آن هم در اختیار باشگاه است در این سطح از مسابقات عجیب به نظر می‌رسد.

ناصر در پایان گفت: بنده قصد اتهام زدن به کسی را ندارم اما اینگونه رفتارها در دنیای حرفه‌ای کاملا منسوخ است. اینکه کادر فنی حریف تیم داوری را تحت فشار قرار بدهد یا در اتاق آنها حضور پیدا کند در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود اما در دیدار شب گذشته ما و سپاهان این اتفاق از سوی عوامل حریف رخ داد که جای تعجب دارد. در ادامه هم گلهایی وارد دروازه ما شد که تمامی کارشناسان اعلام کردند که صحیح نبود. امیدواریم مسئولان سازمان لیگ و برگزاری مسابقات در خصوص اتفاقاتی این‌چنینی محکم و قاطعانه برخورد کنند و اجازه ندهند شائبه‌ای در فضای فوتبال حکمفرما شود.

دیدگاه‌ها