کد خبر : 2064497 | 04 شهریور 1403 ساعت 02:22 | 57K بازدید | 150 دیدگاه

تیمی با منابع محدود و مدیریت ضعیف

بارسلونا کوچک و غیر قابل مقایسه با سیتی است!

کلودیو براوو، دروازه‌بان شیلیایی سابق بارسلونا، می‌گوید این باشگاه اکنون مثل یک باشگاه کوچک اروپایی اداره می‌شود.

بارسلونا کوچک و غیر قابل مقایسه با سیتی است!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا مانند یک تیم کوچک اداره می‌شود؛ این پاسخ کلودیو براوو زمانی بود که در برنامه ال لگادو از او در مورد تفاوت‌های بارسا با منچسترسیتی سوال شد.

براوو گفت: «بارسلونا یک نام بزرگ است و یک باشگاه تاریخی و در این تردیدی نیست اما از درون بسیار کوچک شده است. شما همیشه چهره‌های مشابهی را در باشگاه می‌بینید و افراد محدودی در بارسا وجود دارند که هرگز نیز با تغییر مدیریت عوض نمی‌شوند. بارسا غیر از بازیکنان که طبعا هر سال ممکن است با تغییراتی مواجه شود، کارکنان، سه یا چهار نگهبان، یک آشپز و چیزهای دیگر تکراری دارد.»

واقعیتی که به گفته براوو کاملاً در تضاد با منچسترسیتی است: «من برای سیتی بازی کرده‌ام و باید بگویم این یک باشگاه بزرگ هم در داخل و هم بیرون است. سیتی از نظر منابع نامحدود است و در هر بحش تعداد زیادی مشغول کار هستند.»

این بازیکن شیلیایی درباره فلسفه باشگاه بریتانیایی گفت: «آنها از نظر منابع یا نفرات کوتاهی نمی‌کنند تا بازیکنان به بهترین شکل ممکن پیشرفت کنند و نگران هیچ چیز نباشند.»

براوو از سال 2014 تا 2016 در بارسلونا بود، او بعداً با سیتی قرارداد امضا کرد و برای 4 فصل در این باشگاه ماند. او فصل گذشته برای بتیس بازی کرد و الان بدون تیم است.

دیدگاه‌ها