کد خبر : 2064490 | 03 شهریور 1403 ساعت 13:32 | 79.4K بازدید | 66 دیدگاه

مجوز بازی اولمو در دست نایکی

لحظه‌شماری بارسا برای قرارداد 240 میلیون یورویی

باشگاه بارسلونا امیدوار بود که بتواند روز جمعه تمدید قرارداد با نایکی را نهایی کند، ولی اینطور نشد. موردی که می‌تواند مشکل ثبت قرارداد دنی اولمو را نیز برطرف کند.

لحظه‌شماری بارسا برای قرارداد 240 میلیون یورویی

به گزارش "ورزش سه"، دنی اولمو دقایقی پیش وارد فهرست بارسلونا برای بازی امشب مقابل بیلبائو شد اما او فعلا اجازه بازی ندارد چون قراردادش ثبت نشده است. بارسا تا 5 دقیقه قبل از شروع بازی هم می‌تواند مجوز بازی او را بگیرد.

اولین بازی دنی اولمو با بارسا ممکن است دوباره به تعویق بیفتد. اگرچه باشگاه روی اولمو برای بازی امشب حساب می‌کند ولی نهایی نشدن تمدید قرارداد با نایکی برنامه‌های بارسلونا را بر هم زده است.

جدای از تایید اسناد قرارداد شرکت آرامارک و بارسلونا و پرداخت 40 میلیون یورو از سوی این اسپانسر و با اینکه بارسا ایلکای گوندوگان را به سیتی واگذار کرد و به زودی میکا فایه نیز به رن خواهد رفت، با این حال هنوز بارسا مشکل فرپلی مالی دارد و عدم تمدید با نایکی اجازه نداده بارسا به قانون 1:1 لالیگا دست یابد. در نتیجه به میدان رفتن اولمو برابر بیلبائو هنوز مبهم است.

علی‌رغم اینکه همه چیز در تمدید با نایکی بسیار خوب پیش رفته است، دو طرف هنوز نتوانسته‌اند تمام جزئیات را نهایی کنند. طبق ادعای موندو دپورتیوو، قرارداد با نایکی اگر نهایی شود، بارسا 150 میلیون یورو به عنوان پاداش و 90 میلیون یورو ثابت به علاوه متغیرها در هر فصل دریافت خواهد کرد که می‌تواند به طور کامل مشکلات انتقالاتی را در فاصله 6 روز تا بسته شدن بازار حل کند.

دیدگاه‌ها