کد خبر : 2064489 | 03 شهریور 1403 ساعت 13:26 | 26.1K بازدید | 40 دیدگاه

رستوران لاکچری برنابئو: حداقل دو هزار یورو!

رستوران لوکس و گرانقیمت سانتیاگو برنابئو آماده استفاده است و حضور در آن هزینه بالایی برای تماشاگران دارد.

رستوران لاکچری برنابئو: حداقل دو هزار یورو!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید در چند سال اخیر به صورت جدی مشغول بازسازی و ایجاد تغییرات گسترده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بوده تا بتواند درآمد قابل توجهی را از طریق امکاناتی که به این ورزشگاه اضافه کرده در طول چند سال پیش رو به دست آورد. 

این اتفاق همین حالا هم عملاً برای رئال مادرید رخ داده و آنها با برگزاری کنسرت‌های خوانندگان سرشناس مانند تیلور سویفت توانستند سود قابل توجهی را در چند ماه گذشته به دست بیاورند، اما برنامه‌های آنها برای درآمدزایی تنها به برگزاری کنسرت و مسائل این‌چنینی محدود نمی‌شود.

2072051

روزنامه آ.اس خبر داده است که رستوران جدید برنابئو به نام اسکای‌بار حالا آماده است و یکی از نقاط قوت و درخشان بازسازی این ورزشگاه به حساب می‌آید که می‌تواند توجه بسیاری از تماشاگران و توریست‌هایی که مایل به تماشای بازی رئال مادرید هستند را به خود جلب کند و سود خوبی را برای آنها به همراه داشته باشد.

این رستوران خاص در واقع به تماشاگران اجازه می‌دهد که در حال تماشای بازی رئال مادرید مشغول صرف غذا باشند اما داشتن این تجربه خاص و متفاوت کمی گران قیمت است و حداقل هزینه برای حضور در این رستوران ۲۰۰۰ یورو برآورد شده است.

دیدگاه‌ها