کد خبر : 2064481 | 03 شهریور 1403 ساعت 13:06 | 16.4K بازدید | 12 دیدگاه

تصمیم او اشتباه بود

رد لیورپول به‌خاطر سوسیداد! برای زوبیمندی متاسفم

جیمی کاراگر هنوز نتوانسته با این واقعیت کنار بیاید که مارتین زوبیمندی پیشنهاد لیورپول را به خاطر رئال سوسیداد رد کرده است.

رد لیورپول به‌خاطر سوسیداد! برای زوبیمندی متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در سال‌های اخیر در جذب یک هافبک  کلاس اول جهانی ناکام مانده و انگشت روی هر بازیکنی گذاشته، او پیشنهاد قرمزها را رد کرده است. جدیدترینشان مارتین زوبیمندی بود که ترجیح داد در سوسیداد بماند. لیورپول می‌توانست بدون مذاکره با سوسیداد و با پرداخت بند فسخ زوبیمندی او را جذب کند ولی در متقاعد کردن این بازیکن ملی پوش ناکام ماند.

عملکرد درخشان او در نیم فصل دوم و همچنین نمایش خوبی که در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ داشت و توانست حتی جای رودری را هم پر کند باعث شد که لیورپول به صورت جدی به دنبال جذب او باشد و بسیاری معتقد بودند که او بازیکنی در سطح ژابی آلونسو خواهد شد.

در نهایت زوبیمندی تصمیمی گرفت که کمتر کسی در دنیای امروز فوتبال می‌گیرد. جیمی کاراگر، کاپیتان سابق لیورپول، امید زیادی به این انتقال داشت و حالا ناراحت است: «زوبیمندی 25 ساله است، به تازگی قهرمان جام ملت‌های اروپا شده و برای رئال سوسیداد بازی می‌کند. می‌دانم که این باشگاه کودکی‌های اوست، اما صاقانه بگویم، فکر می‌کنم زمان آن رسیده بود که به لیگ برتر بیاید. ناامیدکننده است که او به لیگ برتر، بهترین لیگ جهان، نیامد و قرار نیست در لیگ قهرمانان برای یک باشگاه بزرگ و تاریخی بازی می‌کند. رئال سوسیداد نمی‌تواند آخرین قدم او باشد. تصمیم او برایم تاسف‌آور بود.»

دیدگاه‌ها