کد خبر : 2064479 | 03 شهریور 1403 ساعت 12:54 | 7.8K بازدید | 4 دیدگاه

پاپی زهرش را به شمس آذر و دقیقی ریخت

محمد پاپی که در جدال با شمس آذر مقابل تیم سابقش قرار گرفته بود، سهم زیادی در کسب امتیاز برای چادرملو در این بازی ایفا کرد.

پاپی زهرش را به شمس آذر و دقیقی ریخت

به گزارش "ورزش سه"، تقابل سعید اخباری و سعید دقیقی در شرایطی با تساوی یک – یک پایان یافت که شمس آذر در بیشتر دقایق نیمه دوم با یک یار کمتر برابر چادرملو قرار گرفته بود.

شمس آذر که بعد از شکست در بازی اول لیگ مقابل استقلال از انگیزه زیادی برای کسب پیروزی در این بازی برخوردار بود، در نهایت در ابتدای نیمه دوم نیز به گل برتری دست یافت، اما اخراج بازیکن این تیم مانع از حفظ نتیجه برای آنها شد و در نهایت با تساوی به کار خود پایان دادند.

محمد پاپی، بازیکن فصل گذشته شمس آذر که اکنون در ترکیب چادرملو برابر این تیم قرار گرفته بود، توانست سهم زیادی در کسب امتیاز در این بازی برای تیمش ایفا کند. بازیکن راست پای چادرملو که در این بازی در چند پست برای سعید اخباری به میدان رفت، در دقیقه 65 باعث اخراج امیرمحمد نسایی شد تا این تیم برای دستیابی به گل تساوی شرایط مطلوبی را دنبال کند.

حرکت تکنیکی پاپی در کناره زمین و خطای نسایی باعث شد تا داور بازی این بازیکن را اخراج کرده و چادرملو دقایقی بعد روی همین ضربه ایستگاهی به گل تساوی برسد. پاپی در ادامه بازی فضای تهاجمی بیشتری نیز به دست آورد و در نهایت از جمله بازیکنانی لقب گرفت که سعید دقیقی نیز در نشست خبری پایان بازی به جدایی‌اش به عنوان یکی از اتفاقات شمس آذر برای کاهش قدرت نسبت به فصل گذشته، اذعان کند.

دیدگاه‌ها