کد خبر : 2064477 | 03 شهریور 1403 ساعت 12:51 | 13.5K بازدید | 13 دیدگاه

ادعای جالب: فلیک موافق جدایی گوندوگان بود

هانسی فلیک رابطه بسیار خوبی با مدیران باشگاه بارسلونا برقرار کرده است و با تصمیم آنها برای جدایی ایلکای گوندوگان هم موافق بود.

ادعای جالب: فلیک موافق جدایی گوندوگان بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل گذشته روزهای خوبی را تحت هدایت ژاوی سپری نکرد اما با این وجود هم گوندوگان یکی از بهترین بازیکنان حاضر در رقابت‌های لالیگا بود و توانست عملکرد درخشانی را در خط میانی این تیم به نمایش بگذارد و مهارتش را به رخ حریفان بکشد.

اما این ستاره آلمانی با وجود درخششی که در ترکیب بارسا داشت در نهایت پس از تنها یک فصل حضور در این تیم تصمیم گرفت که از جمع آنها جدا شود و روز گذشته بار دیگر به صورت رسمی قراردادی را با منچسترسیتی امضا کرد و به لیگ برتر انگلیس برگشت تا فوتبالش را در تیم سابقش ادامه دهد.

2071601

دلیل اصلی این اتفاق جدایی از نارضایتی این بازیکن از وضعیت بارسا، شرایط مالی این باشگاه بود. جدایی او در واقع به مدیران بارسا کمک کرد که برای سقف پرداخت دستمزد شرایط بهتری داشته باشند و به ثبت قرارداد دنی اولمو در لالیگا امیدوار شوند، هرچند این اتفاق هم هنوز رخ نداده است.

روزنامه اسپورت مدعی شده است که فلیک در جریان این اتفاقات بود و مشکلی با جدایی این بازیکن از تیمش نداشت. مدیران بارسا به او اطلاع داده بودند که به دلیل مشکلات مالی باید با این جدایی موافقت کنند و در واقع فلیک برخلاف ژاوی سعی دارد که همراهی خوبی با مدیران بارسا داشته باشد و به همین دلیل هم با از دست دادن یکی از ستاره‌هایش موافقت کرده است.

دیدگاه‌ها