کد خبر : 2064470 | 03 شهریور 1403 ساعت 12:20 | 39.2K بازدید | 116 دیدگاه

خبر بد برای اینترمیامی

منتظر مسی نباشید، بدون او ادامه می‌دهیم!

طبق ادعای تاتا مارتینو، روند بهبودی لیونل مسی در مسیر درستی قرار دارد، ولی او بعید است تا 2 ماه دیگر شرایط بازی را به دست بیاورد.

منتظر مسی نباشید، بدون او ادامه می‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، جراردو مارتینو، سرمربی اینتر میامی، بامداد امروز توضیح داد که بهبودی لیونل مسی مصدوم در مسیر درستی قرار دارد و اطمینان داد که اگرچه هنوز تاریخ مشخصی برای بازگشت وجود ندارد، اما او تا قبل از پلی آف MLS بازخواهد گشت.

مارتینو گفت: «لئو با تیم تمرین نمی‌کند، اما در حال حاضر تمرین روی زمین را شروع کرده و با مربیان بدنساز کار می‌کند. شرایط مسی به خوبی پیشرفت کرده و قابل پیش‌بینی بود که با آرژانتین (برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 در سپتامبر) نخواهد بود. لئو هنوز برای بازی آماده نیست، اما روند ریکاوری او خوب پیش می‌رود.»

مارتینو ادامه داد: «تاریخ تخمینی برای بازگشت وجود ندارد ولی حدس من این است که قبل از شروع پلی آف آماده بازی خواهد شد. ما بدون او ادامه خواهیم داد.»

آخرین روز دور مقدماتی لیگ 19 اکتبر (28 مهرماه) برگزار می‌شود در حالی که دور اول پلی آف از 26 اکتبر (5 آبان) آغاز خواهد شد.

مسی از زمان فینال کوپا آمه ریکا در 14 جولای از ناحیه مچ پا آسیب دیده و از اول ژوئن برای اینترمیامی بازی نکرده است. اینتر که صدرنشین کنفرانس شرق است، اخیرا بدون مسی از لیگ کاپ کنار رفت.

اینتر میامی با پنج امتیاز جلوتر از سینسیناتی، می‌تواند حضور خود در پلی آف را با یک برد دیگر قطعی کند.

دیدگاه‌ها