کد خبر : 2064466 | 03 شهریور 1403 ساعت 12:02 | 25.5K بازدید | 11 دیدگاه

خوش‌شانسی بارسا: قهرمان یورو مصدوم است

اونای سیمون به دلیل مصدومیت قادر به حضور در ترکیب اتلتیک بیلبائو در دیدار برابر بارسلونا نیست.

خوش‌شانسی بارسا: قهرمان یورو مصدوم است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته دوم فصل جدید رقابت‌های لالیگا باید در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی اتلتیک بیلبائو به میدان برود و یک بازی سخت اما جذاب و تماشایی را در پیش خواهد داشت که هر دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی به میدان خواهند رفت.

بارسلونا در اولین دیدارش در فصل جدید که اولین حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی جدید در یک بازی رسمی هم به حساب می‌آمد موفق شد در ورزشگاه مستایا در یک بازی بسیار دشوار برابر والنسیا به پیروزی برسد و این اتفاق هواداران این تیم را برای ادامه فصل امیدوار کرده است.

حالا به نظر می‌رسد که آنها در این بازی هم با وجود تمامی سختی‌ها از شرایط خوبی برخوردار باشند، خصوصا که روزنامه اسپورت خبر داده است که اونای سیمون دچار مصدومیت است و به همین دلیل قادر به همراهی اتلتیک بیلبائو در بازی امشب نخواهد بود و این خبر بسیار خوبی برای بازیکنان بارساست.

سیمون با وجود پارگی رباط دستش در دروازه تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به میدان رفت و حالا در حال طی کردن روند درمان است و بارسا می‌تواند از غیبت این ستاره استفاده کند و به باز کردن دروازه حریف امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها