کد خبر : 2064454 | 03 شهریور 1403 ساعت 11:08 | 23.4K بازدید | 85 دیدگاه

مانع بزرگ بارسلونا برای پیروزی مهم: داور!

بارسلونا امشب در حالی روبری اتلتیک بیلبائو به میدان خواهد رفت که داوری این بازی برعهده یک چهره آشنا برای آنهاست.

مانع بزرگ بارسلونا برای پیروزی مهم: داور!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته دوم فصل جدید رقابت‌های لالیگا باید در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی اتلتیک بیلبائو به میدان برود و پیش‌بینی می‌شود که هواداران دو تیم و سایر فوتبال‌دوستان شاهد یک بازی جذاب و تماشایی باشند.

حضور نیکو ویلیامز در ترکیب بیلبائو به جذابیت‌های این بازی اضافه کرده است. این ستاره اسپانیایی هدف اول بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود اما در نهایت تصمیم گرفت که به حضورش در ترکیب بیلبائو ادامه دهد و حداقل در این تابستان پیراهن بارسلونا را به تن نکند و شاید شرایط در تابستان بعدی فرق کند.

اما روزنامه اسپورت به موضوع جالب دیگری درباره این بازی اشاره کرده است. قضاوت این دیدار برعهده خسوس خیل مانزانو قرار دارد که یکی از جنجالی‌ترین داورهای لالیگا به حساب می‌آید. جالب است بدانید که بارسا با حضور این داور در دیدارهایش تا به حال هشت بار شکست خورده که بیشتر از هر داور دیگری است. در واقع آمار بارسا با قضاوت او هشت شکست، هفت تساوی و ۲۴ پیروزی بوده است.

خیل مانزانو همچنین تا به حال بیشتر از هر داور دیگری به بازیکنان بارسلونا کارت قرمز نشان داده است. او پیش از این سابقه اخراج روبرت لواندوفسکی، لیونل مسی، لوئیس سوارز و نیمار را هم در کارنامه دارد و مطمئنا بارسا امشب کار آسانی در پیش نخواهد داشت.

2072009

دیدگاه‌ها