کد خبر : 2064444 | 03 شهریور 1403 ساعت 10:00 | 37.8K بازدید | 31 دیدگاه

واکنش عجیب بلینگام به مصدومیت: صدای بدنم درآمد!

جود بلینگام پس از مصدومیت تلخی که روز گذشته گریبانگیرش شد واکنش جالبی به این اتفاق نشان داد.

واکنش عجیب بلینگام به مصدومیت: صدای بدنم درآمد!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و خیلی زود توانست خودش را به عنوان ستاره بی‌چون و چرای این تیم در ترکیب کارلو آنچلوتی جا بیندازد و عملکرد درخشانی را هم به نمایش گذاشت که به تیمش کمک بسیاری کرد.

این ستاره انگلیسی در طول تابستان امسال در ترکیب تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ حضور داشت و توانست به همراه آنها به دیدار فینال این مسابقات راه پیدا کند، اما در کسب عنوان قهرمانی ناکام بود و پس از آن مدتی دور از هیاهوی فوتبال مشغول سپری کردن تعطیلاتش بود و سپس به تمرینات رئال برگشت.

با این حال، او پس از برگزاری دیدارهای هفته اول و در آستانه بازی برابر وایادولید در مسابقات هفته دوم لالیگا در تمرینات دچار مصدومیت عضلانی شد و گفته می‌شود که حداقل یک ماه دور از میادین خواهد بود و در سه بازی نمی‌تواند رئال مادرید را همراهی کند که به هیچ وجه خبر خوبی برای آنها نیست.

2072004

بلینگام با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام توضیحات جالبی در این باره داد: «از هیچ چیز بیشتر از، از دست دادن بازی‌ها متنفر نیستم، اما سعی دارم که بخش مثبت این اتفاق را نگاه کنم و شاید بدنم به من می‌گوید که نیاز به استراحتی بیشتر پس از سالی پرفشار و شلوغ داشته است. بسیار مایوس و ناامید هستم اما دوستانم را مثل یک هوادار  حمایت خواهم کرد، تا زمانی که بتوانم بار دیگر در بهترین و قدرتمندترین شرایطم به ترکیب برگردم. از پیام‌های شما و نگرانی و حمایت‌هایتان ممنونم. با عشق بسیار و زنده‌باد مادرید!»

دیدگاه‌ها