کد خبر : 2064443 | 03 شهریور 1403 ساعت 09:57 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره آرژانتینی: رؤیایم به حقیقت تبدیل شد

آگوستین لوزر، بازیکن میانی جدید پروجا، در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا کرد.

ستاره آرژانتینی: رؤیایم به حقیقت تبدیل شد

به گزارش "ورزش سه"، آگوستین لوزر، بازیکن میانی جدید پروجا، به شهر پروجا رسید و اولین جلسه تمرینی خود را در اتاق وزنه انجام داد. این سومین فصل متوالی لوزر در لیگ ایتالیا است که دو فصل آن را در میلانو گذرانده است.

او که متولد سال 1997 است، با اشتیاق درباره اولین حضورش در شهر می‌گوید: «خیلی خوشحالم که بالاخره اینجا هستم! دیروز کار با وزنه را انجام دادم و امروز هم ادامه دادم و پنجشنبه تمرینات با توپ را شروع می‌کنم. بنابراین بسیار خوشحالم. من واقعاً اینجا را دوست دارم و یک بازدید خیلی خوب از شهر داشتم. شهر بسیار زیباست و من خوشحالم که اینجا هستم!»

لوزر درباره زمانی که در کودکی مسابقات پروجا را از تلویزیون تماشا می‌کرد و آرزوی بازی در این تیم را در سر می‌پروراند، می‌گوید: «در آن زمان دِچکو در پروجا بازی می‌کرد و نماینده والیبال آرژانتین بود. بنابراین من بسیاری از مسابقات پروجا را تماشا می‌کردم و همیشه به این فکر می‌کردم که می‌خواهم آنجا بازی کنم. این یک رویا بود که به مرور به هدف تبدیل شد و اکنون به واقعیت پیوسته است. بنابراین بسیار بسیار خوشحالم. همیشه از هواداران پروجا خوشم آمده است.»

مدافع میانی آرژانتینی که پس از تبدیل شدن به بهترین مدافع فصل گذشته سوپرلیگا وارد پروجا شد، گفت: «امیدوارم اینجا حتی بیشتر از گذشته تلاش کنم، نه برای اینکه بهترین باشم، بلکه برای کمک به تیم در دستیابی به تمام اهدافی که برایشان بازی می‌کنیم.»

آگوستین لوزر همچنین در پروجا با یوکی ایشیکاوا، هم‌تیمی سابق خود در میلانو، دیدار خواهد کرد: «بله، با یوکی در دو فصل گذشته که با هم بازی کردیم، ارتباط بسیار خوبی هم در زمین و هم خارج از آن داشتیم. بنابراین بسیار خوشحالم که دوباره با او در یک تیم بازی می‌کنم.»

دیدگاه‌ها