کد خبر : 2064442 | 03 شهریور 1403 ساعت 09:54 | 40.9K بازدید | 39 دیدگاه

کری ستاره جنجالی: دو یا سه پنالتی را می‌گیرم

امیلیانو مارتینز می‌گوید همیشه در ضربات پنالتی مطمئن است که می‌تواند دو یا سه پنالتی را مهار کند.

کری ستاره جنجالی: دو یا سه پنالتی را می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز در چند سال اخیر نمایش خیره کننده و تحسین برانگیز در ترکیب تیم ملی آرژانتین داشته و یکی از دلایل قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین دفاع این تیم از عنوان قهرمانی‌اش در مسابقات کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ بود.

مهارت درخشان او در مهار ضربات پنالتی در فینال جام جهانی برابر تیم ملی فرانسه بسیاری از نگاه‌ها را متوجه او کرد و این اتفاقی بود که پس از آن هم در ترکیب تیم ملی کشورش تکرار شد تا نام او به عنوان یکی از دروازه‌بانان برتر در این زمینه مطرح شود و حالا این ستاره جنجالی در این باره صحبت کرده است.

مارتینز در گفتگو با تلگراف در این باره اظهار داشت: «من همیشه از بچگی در مهار ضربات پنالتی خوب بودم. فکر می‌کنم فقط در تمام طول دوران فوتبالم فقط یک بار در ضربات پنالتی شکست خوردم. این چیزی است که همیشه در آن خوب بودم. همیشه در زمان این ضربات فکر می‌کنم که قرار است دو یا سه پنالتی را بگیرم.

وقتی شما ۹۰ دقیقه بازی می‌کنید و سپس نوبت به پنالتی می‌رسد، فشاری که روی شماست متفاوت است. گاهی نیاز دارید که کمی خوش شانس باشید، اما از نظر من، باید روی این ضربات کار کرد و دست مهاجمان را خواند. این چیزی است که بستگی به غریزه دروازه‌بان در جریان بازی دارد.»

دیدگاه‌ها