کد خبر : 2064441 | 03 شهریور 1403 ساعت 09:45 | 20.1K بازدید | 18 دیدگاه

تغییر بزرگ لیگ قهرمانان: یوفا به سرود رحم نکرد!

یوفا در فرمت جدید برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تصمیم گرفته است که سرود این مسابقات را هم تغییر دهد.

تغییر بزرگ لیگ قهرمانان: یوفا به سرود رحم نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در چند سال اخیر همیشه یکی از محبوب‌ترین مسابقات ورزشی برگزار شده در سراسر دنیا بوده و از اهمیت و جایگاه خاص و ویژه‌ای برای فوتبال‌دوستان برخوردار است و این تورنمنت امسال قرار است با تغییراتی برگزار شود.

یوفا پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد روند برگزاری این مسابقات در مرحله گروهی را از فصل ۲۵-۲۰۲۴ با تغییراتی همراه کند تا به جذابیت آن اضافه شود و تیم‌های بیشتری روبروی هم قرار بگیرند و حالا به نظر می‌رسد که این فرمت جدید قرار است که با تغییر جذابیت‌های بصری و شنوایی هم همراه باشد.

یوفا روز جمعه اعلام کرد که این مسابقات در واقع قرار است یک برند هویتی جدید داشته باشد و تغییرات اعمال شده شامل تغییر آهنگ این مراسم هم هست. هرچند یوفا با توجه به محبوبیت این سرود تاکید کرده که قرار نیست به صورت کامل حذف شود و تنها اصلاحاتی روی آن انجام شده و بار دیگر ضبط شده است.

2061090

تونی بریتن که شخصا سازنده اصلی این آهنگ است مسئول انجام این تغییرات بوده و عملکرد ارکستر را بهبود بخشیده و آن را دوباره ضبط کرده تا بتواند کیفیت بهتری را ارائه کند.

اما نکته جالب اینجاست که با وجود تمامی تغییرات صورت گرفته، یوفا تاکید دارد که لوگوی این مسابقات قرار نیست تغییر کند و به همان شکل سابق مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا به چشم بینندگان آشنا بماند.

دیدگاه‌ها