کد خبر : 2064437 | 03 شهریور 1403 ساعت 09:40 | 14K بازدید | 13 دیدگاه

انریکه: پی‌اس‌جی نیازی به بقیه ستاره‌ها ندارد

لوئیس انریکه معتقد است که تیمش با بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار دارد بهترین نمایش ممکن را ارائه خواهد کرد.

انریکه: پی‌اس‌جی نیازی به بقیه ستاره‌ها ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم فصل جدید رقابت‌های لیگ یک فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس روبروی مون پلیه به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پر گل و تماشایی با نتیجه ۰-۶ تیم حریف را در هم بکوبد و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

بردلی بارکولا توانست در این بازی دو گل به ثمر برساند، مارکو آسنسیو، اشرف حکیمی، وارن امری و لی کانگ این هم هر کدام یک گل را وارد دروازه مون پلیه کردند. عثمان دمبله هم با ارسال دو پاس گل نقش مهمی را در پیروزی تیمش در این دیدار ایفا کرد تا نشان دهند که همچنان به دنبال تکرار عنوان قهرمانی هستند.

انریکه پس از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران حاضر و با آنها گفتگو کرد: «هیچ تردیدی درباره این وجود ندارد که من خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی از سبک ارتباط بازیکنان تیمم در زمین در بازی امشب خوشحال هستم. آنها در حمله و دفاع و همچنین ارتباط با هواداران که مدام مشغول آواز خواندن و لذت بردن بودند عالی ظاهر شدند.

فوتبال برای ما نمایشی باشکوه است. با توجه به عملکرد خوب بازیکنان و سطح آنها در تلاش هستیم به هواداران پی‌اس‌جی ثابت کنیم که عطش زیادی داریم و می‌خواهیم از عملکرد خوب‌مان لذت ببریم. خصوصا وقتی به اندازه کافی خوش‌شانس هستید که هدایت چنین بازیکنان درخشانی را برعهده داشته باشید.

اگر من بازیکنان دیگری داشتم، ما نمی‌توانستیم به این شکل بازی کنیم. اما وقتی بازیکنان منعطف زیادی در تیم هستند که می‌توانند در پست‌های مختلف بازی کنند و مدام ساختار تیم را حفظ کنند... پس ما خیلی خوش شانس هستیم و می‌توانیم در حمله تاثیرگذار باشیم چون این احساس را به همه می‌دهیم که بازی آسان است اما در حقیقت اینطور نبود و حریف خیلی خوب دفاع کرد.»

دیدگاه‌ها