کد خبر : 2064436 | 03 شهریور 1403 ساعت 09:31 | 26.6K بازدید | 41 دیدگاه

ژابی: گل‌های لحظه آخری به من مربوط نیست!

ژابی آلونسو می‌گوید تاثیری روی گل‌های لحظه آخری تیمش ندارد و روحیه بازیکنانش باعث این اتفاق می‌شود.

ژابی: گل‌های لحظه آخری به من مربوط نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول از فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی بروسیا مونشن گلادباخ روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه ۲-۳ به پیروزی برسد تا گام اول را محکم برداشته باشد.

این تیم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قدم به این مسابقات گذاشته است و بار دیگر توانست یک پیروزی مهم و ارزشمند را در لحظات پایان بازی و با گل فلورین ویرتز روی ریباند پنالتی در دقایق تلف شده کسب کند که اتفاق مهمی برای آنها بود و ژابی آلونسو هم از عملکرد تیمش در این دیدار راضی است.

سرمربی لورکوزن پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این بازی اول پر فشاری در بوندسلیگا برای ما بود. اتفاقات زیادی در نیمه دوم رخ داد و لحظاتی پر از هیجان و احساسات مختلف را تا پایان بازی پشت سر گذاشتیم. ما در بسیاری از فازها عملکرد خوبی داشتیم و من از تیمم کاملا راضی هستم.»

2071999

او با اشاره به نقاط ضعف تیمش در این بازی گفت: «ما نتوانستیم در تمامی لحظات بازی منسجمی را ارائه کنیم و در بعضی از فازها در طول بازی هم منفعل ظاهر شدیم. باید عملکرد بهتری در آینده داشته باشیم. باید هجومی‌تر باشیم و به این شکل منفعل ظاهر نشویم. موارد بسیاری هست که باید مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد.»

ژابی در پاسخ به سوالی درباره گلزنی دیرهنگام تیمش اضافه کرد: «توضیح این موضوع که چرا همیشه گل‌های دیرهنگامی را به ثمر می‌رسانیم دشوار است. این چیزی نیست که بتوانیم روی آن تمرین کنیم و من هم تاثیری روی آنها ندارم. این روحیه و ذهنیتی است که در تیم ما وجود دارد.»

دیدگاه‌ها