کد خبر : 2064434 | 03 شهریور 1403 ساعت 09:21 | 34.7K بازدید | 46 دیدگاه

اعتراف پپ: رای دادگاه برای سیتی را می‌پذیریم

پپ گواردیولا می‌گوید رای دادگاه درباره پرونده منچسترسیتی هر چه باشد، آن را خواهند پذیرفت.

اعتراف پپ: رای دادگاه برای سیتی را می‌پذیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در چند فصل اخیر قهرمان بلامنازع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بوده و موفق شد با شکستن رکورد منچستریونایتد به چهار قهرمانی متوالی در این مسابقات دست پیدا کند و حالا مصمم است که بتواند این رکورد را در رقابت‌های فصل جدید بهبود ببخشد.

با این حال، قهرمانی‌های متوالی و درخشش و عملکرد فوق‌العاده بازیکنان این تیم در زمین تحت‌الشعاع مسائلی قرار گرفته است که به هیچ وجه برای آنها خوشایند نیست. لیگ برتر چند ماه قبل اعلام کرد که با تحقیقاتی که انجام داده، متوجه شده که این باشگاه در ۱۱۵ مورد، نقض قوانین فرپلی مالی داشته است.

این کشمکش برای مدتی طولانی ادامه داشت و قرار است جلسه رسیدگی به این اتهامات در ماه سپتامبر سال جاری میلادی برگزار شود تا بالاخره تکلیف صحت و سقم این ادعاها مشخص شود و گواردیولا هم آماده است تا هرچه زودتر متوجه رای صادره از سوی دادگاه درباره سرنوشت تیمش شود.

او در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: «من از این که دادگاه قرار است به زودی آغاز شود خوشحالم و امیدوارم که زود هم تمام شود. این به نفع همه ما خواهد بود، به خصوص باشگاه و همچنین همه باشگاه‌های لیگ برتری و همه کسانی که منتظر محکوم شدن ما هستند. از صمیم قلبم دوست داشتم که در جلسه این دادگاه در پنل مستقل حضور داشته باشم و به محض این که تصمیم مشخص شود از آن باخبر شوم و باید بگویم که رای دادگاه هر چه باشد، ما آن را خواهیم پذیرفت و این کاری است که همیشه انجام داده‌ایم.»

دیدگاه‌ها