کد خبر : 2064429 | 03 شهریور 1403 ساعت 08:50 | 72.6K بازدید | 53 دیدگاه

عبدی در مسیر زنوزی، مالکانی که کنار نمی‌کشند

مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر روز گذشته در ابتدای مسابقه به شدت از طرف هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

عبدی در مسیر زنوزی، مالکانی که کنار نمی‌کشند

به گزارش "ورزش سه"، عبدی که ۴ سالیست تیم خیبر را در دست دارد و در نهایت و پس از آزمون و خطای بسیار در پایان فصل گذشته به همراه رضا مهاجری سرمربی گرگانی الاصلش به لیگ برتر صعود کرد، روز گذشته در شرایطی که امیدوار بود پیش از سوت پایان مسابقه با یک امتیاز و با توقف سپاهان، بازی را تمام کند، مغلوب فرصت‌طلبی آقایی‌پور؛ مهاجم تیم حریف شد.

سپاهان در طول مسابقه برتری کاملی نسبت به خیبر داشت و در طول نیمه دوم بارها و بارها بوی گل در فضای ورزشگاه پیچید. با این حال ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در پایان بازی سعی کرد با کلمات مهربانانه از درد شکست لحظه آخری خیبری‌ها که برای اولین‌بار در بالاترین سطح فوتبال ایران به بازی مشغول هستند، کم کند.

در این بین تصمیمات مدیریتی و مالکیتی باشگاه خیبر اهمیت زیادی در آینده این باشگاه دارد. از آنجایی که عبدی در کار ساخت و ساز است، انتظار می‌رود همانطور که وعده داده ورزشگاه لر آرنا را برای میزبانی خیبر در بازی‌های خانگی افتتاح کرده و به فعالیت این تیم در رقابت‌های لیگ عمق بدهد. ثروتی که اگر به علاقمندی لر تبارهای لیگ برتر اضافه بشود قاعدتاً آینده آنها را تا حد زیادی تضمین خواهد کرد و آنها را در سطح اول لیگ نگه خواهد داشت.

2071985

عبدی که به همراه رضا حدادیان و محمدرضا زنوزی سه مالک خصوصی فوتبال ایران محسوب می‌شوند، فعلاً در حال هزینه کردن از جیب برای موفقیت تیم شهرش است. او در فصل نقل و انتقالات برای رضا مهاجری، گشاده‌دستی کرده و انتظار دارد سرمایه گذاری‌اش نتیجه خوبی بگیرد. اگرچه تجربه کم خیبر در لیگ برتر مسئله مهمی برای این تیم پر هوادار محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها