کد خبر : 2064423 | 03 شهریور 1403 ساعت 08:40 | 32.7K بازدید | 27 دیدگاه

جانشین رامین در سپاهان با یک بدن بدشانسی!

پای آریا یوسفی در دومین بازی فصل به گلزنی باز شد، اما تا دستان او برای برپایی جشن گل باز شد، پرچم کمک داور خودنمایی کرد.

جانشین رامین در سپاهان با یک بدن بدشانسی!

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در نیمه اول مصاف با خیبر عملکرد خوبی نداشت و بیشتر تحت تاثیر بازی حریف قرار گرفت که با پرس از بالا اجازه بازی‌سازی از شاگردان مورایس را گرفته بود.

با این حال تیم جدید مورایس که تغییرات زیادی داشته و چند بازیکن کلیدی‌اش را نسبت به دو سه سال اخیر از دست داده، در همان نیمه اول هم چند موقعیت خطرناک ایجاد کرد و یک‌بار هم موفق شد تور دروازه باتیستا را بلرزاند که البته بلافاصله پرچم کمک داور اول مسابقه بالا آمد.

در این صحنه پاسی توسط محبی درست از روی خط محوطه جریمه برای کاوه رضایی ارسال شد و شماره 9 طلایی‌پوشان در موقعیت تک به تک با سنگربان خیبر قرار گرفت و به دروازه شوت زد که ضربه او پس از برخورد به باتیستا تغییر جهت داد و پس از برخورد به تیرک افقی به بازی برگشت تا آریا یوسفی دروازه خالی را برای ثبت اولین گل فصل خود باز کند.

در همین حین بود که پرچم کمک داور بالا آمد تا آریا یوسفی که دستانش را برای خوشحالی باز کرده بود پایین بیاید و بلافاصله برای از سرگیری بازی به پست خود برود.

آریا یوسفی سال گذشته یکی از بازیکنان شاخص سپاهان بود که با توجه به روند فصل گذشته ژوزه مورایس در این فصل حساب ویژه‌ای روی او و توانایی‌هایش باز کرده است. 

آریا یوسفی در مصاف با خیبر مانند دو بازی قبلی سپاهان در پست هافبک هجومی بازی کرد ولی هر وقت شرایط را مناسب می‌دید به سمت راست زمین متمایل می‌شد تا با استفاده از سرعت و تکنیک خود برای هم‌تیمی‌هایش گل بسازد یا خودش را در موقعیت تک به تک با سنگربان حریف قرار بدهد.

دیدگاه‌ها