کد خبر : 2064422 | 03 شهریور 1403 ساعت 08:11 | 28.1K بازدید | 11 دیدگاه

با بهترین قرارداد زندگی حرفه‌ای

ستاره مشهور فوتبال زنان در عربستان

خیرا حمراوی، ستاره فوتبال زنان، به الشباب عربستان پیوست.

ستاره مشهور فوتبال زنان در عربستان

به گزارش "ورزش سه"، خیرا حمراوی پس از دوری شش ماهه از فوتبال اروپا و حضور در باشگاه آمه‌ریکای مکزیک حالا تصمیم گرفته است که ماجراجویی جدیدی را در دوران فوتبالش آغاز کند.

این هافبک سابق پاری سن ژرمن و بارسلونا به گفته خودش برای حفظ سلامت روان و صلح درونی تصمیم گرفته است که راهی فوتبال عربستان شود.

این ستاره جنجالی که پیش از این سابقه حضور در ترکیب تیم ملی فرانسه را هم دارد در زمان حضورش در ترکیب پاری سن ژرمن روزهای سیاهی را تجربه کرد و پرونده ضرب و شتمش برای مدت طولانی یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های فوتبال این کشور بود.

2071974

حمراوی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: "همه ما حق انتخاب داریم. جوری شش ماهه را انتخاب کردم و این مهم‌ترین موضوع برای من بود.
احساس کردم که باید به موضوعات اساسی که در زندگی هر کسی ضروری است برگردم. مواردی مثل سلامت روان و صلح درونی و تعادل احساسات. آماده ماجراجویی جدید هستم."

او که پیش از این تاکید کرده بود که دیگر در فوتبال فرانسه به میدان نخواهد رفت اضافه کرد: "امروز در توافق و صلح با خودم و شرایط خوبی که به وجود آورده‌ام، هستم. صمیمانه از همه کسانی به من کمک کردند که تجربیاتی که در سر راهم قرار گرفته است را بپذیرم و دوباره با احساساتم ارتباط برقرار کنم سپاسگزارم.
متوجه شدم که هنوز راهی طولانی بر سر راهم قرار دارد، اما حالا گامی بزرگ برداشتم و احساس می‌کنم که برای یک ماجراجویی جدید و بزرگ آماده هستم."

دیدگاه‌ها