کد خبر : 2064419 | 03 شهریور 1403 ساعت 07:33 | 59.8K بازدید | 89 دیدگاه

یاسین از بازی فولاد آغاز می‌کند

اخراج سروش به سود و ضرر سلمانی !

در شرایطی که به نظر می‌رسد خط میانی پرسپولیس به شادابی و نبوغ بیشتری نیاز دارد سوال اصلی درباره بیرون ماندن یاسین سلمانی از ترکیب است.

اخراج سروش به سود و ضرر سلمانی !

به گزارش "ورزش سه"، یاسین سلمانی که در تمرینات پیش‌فصل و بازی‌های تدارکاتی قبل از شروع فصل یکی از امیدوارکننده‌ترین بازیکنان اسکواد پرسپولیس به حساب می‌رفت در دو مسابقه ابتدایی فصل مقابل ذوب آهن و تراکتور اصلاً به میدان نرفت.

این در حالی است که در در بازی هفته نخست نام این بازیکن به شکل عجیبی از فهرست بیست نفره مسابقه خط خورد و در بازی دوم که او به لیست مسابقه رسید به شکل عجیبی فرصت بازی کردن پیدا نکرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری از منتقدان و هواداران پرسپولیس معتقدند در دو بازی گذشته سرخ‌ها خط میانی این تیم تحرک و شادابی چندانی در فاز حمله نداشته و در خلق موقعیت عملکرد جالبی نداشته است که در چنین شرایطی سلمانی می‌توانست در صورت حضور در میدان برای گاریدو کارگشا باشد.

اما بازی نکردن سلمانی مقابل تراکتور بیشتر به بدشانسی او مربوط بود چرا که قرار بود این هافبک به میدان برود که اخراج رفیعی این تعویض را کنسل کرد.

2071960

قرار بود یاسین سلمانی به همراه مرتضی پورعلی گنجی به ترکیب پرسپولیس اضافه شود و برای ورود به زمین آماده هم شده بود اما دقیقه 80 پورعلی گنجی جای کنعانی زادگان را گرفت و با توجه به اخراج رفیعی، گاریدو تغییر دیگری در خط میانی تیمش اعمال نکرد.

البته یاسین سلمانی در دو مسابقه قبلی از یک جهت دیگر نیز بدشانس بوده چرا که در بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل نه خبری از اورونوف بود نه سعید صادقی تا یک هفته آخر شرایط تمرین و بازی را پیدا کرده بود. از این جهت سلمانی در سیستم مد نظر گاریدو به عنوان هافبک یا وینگر چپ به میدان می‌رفت که با بازگشت صادقی و اورونوف سرمربی سرخ‌ها از این دو بازیکن در آن جناح بهره برده است.

حالا باید دید برای بازی سوم با توجه به مشکلات خط میانی پرسپولیس، یاسین سلمانی در بازی با فولاد شانس حضور در میدان را حتی به عنوان بازیکن اصلی پیدا خواهد کرد یا نه.

دیدگاه‌ها