کد خبر : 2064417 | 03 شهریور 1403 ساعت 00:25 | 63.4K بازدید | 41 دیدگاه

خریدی برای آینده سپاهان و فوتبال ایران

بهترین مدافع لیگ در آینده نزدیک!

امین حزباوی در همین سه مسابقه با سپاهان نشان داده که السد قطر چه بازیکن درخشانی را به راحتی از دست داده است.

بهترین مدافع لیگ در آینده نزدیک!

به گزارش "ورزش‌ ‎سه"، پس از ماجرای عجیب امین حزباوی با السد باشگاه متمول قطری که یک‌سال پیش با مبلغی قابل توجه اقدام به خرید یکی از ستاره‌های نوظهور فوتبال ایران کرده بود، مدیران باشگاه سپاهان در سریع‌ترین زمان ممکن دست به کار شدند و هنوز مهر بازگشت حزباوی به ایران روی پاسپورتش خشک نشده بود که سپاهانی‌ها از جذب او رونمایی کردند.

حزباوی تاکنون در سه مسابقه به صورت کامل برای سپاهان به میدان رفته که در هر مسابقه عملکردی قابل توجه و تحسین برانگیز ارائه کرده و اگر ضربه سر او در دقیقه 4+90 دیدار برابر شباب الاهلی به گل تبدیل شده بود، سپاهان به بازی دوم پلی آف لیگ نخبگان می‌رسید، اما ضربه او به محل تلاقی تیرک عمودی افقی برخورد کرد و به زمین برگشت.

2071958

در مصاف با چادرملو نیز امین حزباوی ضمن عملکرد خوب در فاز دفاعی حضوری دائمی در محوطه جریمه حریف روی ضربات ایستگاهی داشت و در هر مرتبه هم با جایگیری مناسب، زمان‌سنجی هوشمندانه برای پرش و قدرت سرزنی متبحرانه خطرساز ظاهر می‌شد و یکی دو مرتبه هم تا آستانه گلزنی پیش رفت.

انتظار حزباوی در مصاف با خیبر برای گلزنی به پایان رسید و این مدافع خوش قد و قامت موفق شد روی یکی از حرکات همیشگی‌اش یعنی حضور روی تیرک دوم و زدن ضربه سر گل ارزشمندی برای تیمش به ثمر برساند؛ موقعیتی که البته در همین مسابقه برابر خیبر چندین مرتبه تکرار شد.

حزباوی 21 ساله با ادامه همین روند به زودی به ترکیب اصلی تیم ملی نیز راه پیدا خواهد کرد و سپاهان و به تبع آن فوتبال ایران حداقل برای یک دهه می‌تواند به داشتن چنین بازیکن مستعد و مدافع میانی درخشانی که هر بازی بوی گل می‌دهد بنازد.

دیدگاه‌ها