کد خبر : 2064411 | 03 شهریور 1403 ساعت 00:36 | 35.1K بازدید | 40 دیدگاه

ماجرای مصدومیت جنجالی دروازه‌بان ملوان؛

او واقعاً مصدوم است: حبیب با کشاله پاره بازی کرد!

اتهام وقت‌کشی دروازه‌بان ملوان در حالی به مهم‌ترین سوژه نشست خبری مربیان تبدیل شده که این بازیکن از مصدومیتی کهنه رنج می‌برد!

او واقعاً مصدوم است: حبیب با کشاله پاره بازی کرد!

به گزارش ''ورزش سه''، حبیب فرعباسی، دروازه‌بان ۲۷ ساله ملوان، مهم‌ترین سوژه مسابقه جنجالی ملوان و استقلال بود. بازیکنی که از دقایق ابتدایی چند بار با افتادن بر روی زمین موجب عصبانیت استقلالی‌ها شد و از آنجایی که ملوان دو بار در طول مسابقه از استقلال پیش افتاده بود، زمین خوردن‌های فرعباسی، از نظر نکونام و شاگردانش وقت تلف کردن به نظر می‌رسید. تاجایی که این موضوع به نشست خبری هر دو مربی هم کشیده شد و حتی نکونام ادعا کرد که از روی نیمکت به این بازیکن اشاره می‌شده که بلند نشود.

اما با نگاهی گذرا به این مسابقه و مصاف هفته اول ملوان مقابل گل‌گهر، یک نکته واضح است. حبیب فرعباسی در طول هر دو مسابقه اقدام به شروع مجدد بازی نمی‌کرد و مدافعین ملوان وظیفه ارسال‌های بلند در مواقع شروع مجدد مسابقه را به عهده داشتند. در یکی_دو صحنه‌ای از همین مسابقه هم که فرعباسی اقدام به ارسال بلند توپ کرد، توپ‌های او به بیرون از زمین رفت تا مشخص باشد او از مصدومیت رنج می‌برد.

دروازه‌بان ملوان که فصل گذشته در همین زمین مقابل شمس آذر مصدوم شد، در آن مسابقه جای خود را به افشار صداقت؛ دروازه‌بان جوان ملوان داد و در ادامه فصل با مصدومیت نسبتاً شدیدی از ناحیه کشاله مبارزه می‌کرد.

2071968

او در طول فاصله حدودا سه‌ماهه از زمان پایان لیگ بیست و سه تا آغاز فصل جدید، به مداوا مشغول بوده و به دلیل نیاز مبرم ملوان به حضورش در چارچوب دروازه، با کشاله پاره و بدون گذراندن دوران کامل نقاهتش درون دروازه این تیم قرار گرفته و در فیفادی آتی به ادامه روند درمانش خواهد پرداخت.

دیدگاه‌ها