کد خبر : 2064401 | 03 شهریور 1403 ساعت 04:30 | 27.3K بازدید | 9 دیدگاه

اولین حریف آسیایی استقلال هفته به هفته آماده‌تر می‌شود

الغرافه قطر با درخشش کومان به تعطیلات رفت

الغرافه قطر با کسب اولین پیروزی فصل، از حالا به تعطیلات بین المللی فیفا رفت.

الغرافه قطر با درخشش کومان به تعطیلات رفت

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سوم لیگ ستارگان قطر تیم الغرافه به مصاف الریان رفت که در واقع این آخرین بازی الغرافه و الریان در لیگ کشورشان تا قبل از دیدارهای آسیایی خود بود، چرا که لیگ ستارگان قطر از حالا برای تعطیلات فیفا دی و برگزاری دور سوم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، تعطیل خواهد شد.

در دیدار امروز الغرافه موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر الریان به پیروزی برسد و این سه امتیاز در شرایطی به دست آمد که ابتدا شاگردان پویا اسبقی در غیاب رودریگو و سوفیان بوفال، در دقیقه ۶۵ به گل نخست رسید اما به یک باره فلورین کومان هافبک تهاجمی تیم ملی رومانی که حالا به تازگی در الغرافه پشت سر خوسلو بازی می‌کند، با دبل خود مانع از شکست الغرافه شد.

خوسلو، یاسین براهیمی، فرجان ساسی، آسیم مادیبو و محمد مونتاری اصلی‌ترین چهره‌های تیم الغرافه هستند اما به نظر می‌رسد کومان هم علی‌رغم سن کمش، با توجه به توانمندی‌های بالای خود می‌تواند در آسیا و لیگ قطر به زردپوشان کمک کند. 

این نخستین پیروزی فصل الغرافه بود و آنها اکنون با این سه امتیاز در رده پنجم قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است الغرافه اولین حریف آسیایی استقلال در لیگ نخبگان است که البته پیش از برگزاری بازی خود، یک دیدار هم با الشمال برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها