کد خبر : 2064396 | 02 شهریور 1403 ساعت 23:33 | 42K بازدید | 5 دیدگاه

توافق برای انتقال قرضی لنگله

مدافع بارسلونا در تست‌های پزشکی اتلتیکو

مارکا دقایقی پیش نوشت که کلمنت لنگله فردا تحت معاینات پزشکی اتلتیکو قرار خواهد گرفت و به صورت قرضی به این تیم ملحق می‌شود.

مدافع بارسلونا در تست‌های پزشکی اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید به زودی یک مدافع میانی چپ جدید خواهد داشت و او کلمنت لنگله است. بازیکنی که درخواست شخصی دیگو سیمئونه بود. برای کلمنت لنگله فردا تست پزشکی در نظر گرفته شده تا آخرین مراحل انتقالش نیز انجام شود. این مدافع فرانسوی به مدت یک فصل به صورت قرضی برای اتلتیکو میدان خواهد رفت و پرداخت بخش بزرگی از دستمزد او نیز بر عهده باشگاه مادریدی خواهد بود.

لنگله فصل گذشته به استون ویلا قرض داده شد ولی نتوانست موفق کار کند و به بارسلونا برگشت. او قرار شده ابتدا با کسر دستمزد قراردادش با بارسا را تمدید کند تا زمینه برای انتقالش به اتلتیکو فراهم شود. پیش از این دستمزد بالا مانع از هر انتقالی برای او شده بود.

اتلتیکو برای این انتقال هزینه‌ای نخواهد کرد و لنگله بعد از رابین لو نورمان، الکساندر سورلوث، خولین آلوارز و کانر گالاگر، پنجمین نیروی تقویت روخی بلانکوس خواهد بود. طبق گزارش مارکا، برای ثبت قرارداد او اتلتیکو باید مورینیو، سامو و یک بازیکن دیگر را به باشگاه‌های دیگر منتقل کند.

دیدگاه‌ها