کد خبر : 2064392 | 02 شهریور 1403 ساعت 23:19 | 80.5K بازدید | 17 دیدگاه

فرصت‌طلبی پیش چشم شهریار؛

مهدی قایدی دیوانه‌وار شروع کرد!

ستاره ایرانی اتحاد کلباء نمایش درخشانی در نخستین مسابقه فصل جدید داشت.

مهدی قایدی دیوانه‌وار شروع کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی پس از سال درخشانی که در اتحاد کلباء پشت سر گذاشت و در لیگ برتر امارات 25 بازی انجام داد و عملکرد استثنایی با 12 گل و 6 پاس گل داشت و در رقابت‌های مختلف داخلی هم چهار گل دیگر به ثمر رساند، فصل 25-2024 هم استثنایی آغاز کرد و امشب در اولین بازی ادنوک لیگ گلزنی کرد.

قایدی که هفته گذشته در جام بانک اسلامی ابوظبی مقابل العین درخشان کار کرد و مقابل قهرمان آسیا توانست یک پاس گل بدهد، امشب در حالی دوباره جزو 11 نفر اصلی برابر الوصل قرار گرفت که توانست مانع از اولین پیروزی فصل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر امارات شود و این بار در کنار شهریار مغانلو تاثیرگذار ظاهر شد.

اتحاد کلباء در حالی از ساعت 20 امشب در ورزشگاه اختصاصی خود با حضور همزمان مهدی قایدی و شهریار مغانلو در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر امارات به مصاف قهرمان سال گذشته رفت که در شروع نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر عقب افتاد، اما ستاره ریزنقش ایرانی توانست سرنوشت بازی را تغییر بدهد.

2071906

مهدی قایدی در دقیقه 56 و چهار دقیقه پس از اولین گل بازی، با فرصت‌طلبی و فرار از بین مدافعان پر شمار الوصل، توپ ریباند شده توسط گلر حریف را با شوت سرضرب و زمینی به تور دروازه چسباند و اولین گل فصل خود را به ثمر رساند.

ویدئو: 351044
2071898
قایدی جلوتر از مغانلو با عبور از بین دو مدافع حریف به توپ ریباند شده رسید تا اولین گل فصل را بزند

شهریار مغانلو که هفته گذشته در حضور تعویضی مقابل العین گلزنی کرده و امشب در کنار مهدی قایدی به ترکیب رسیده بود و پر تلاش کار می‌کرد، پس از گلزنی هموطن خود به سمت او رفت و اولین نفر به این بازیکن تبریک گفت ولی خودش این شانس را به دست نیاورد.

2071899
این ضربه مطمئن از ستاره ایرانی اتحاد کلباء منجر به اولین گل فصل او و تیمش شد

الوصل که ستاره‌های زیادی به خدمت گرفته و به دنبال حضور پر قدرت در لیگ نخبگان آسیا است، توسط فابیو لیما گل دوم را زد، اما در شرایطی که بازی رو به پایان بود و دقیقه 9+90 سپری می‌شد، باز هم مهدی قایدی تاثیرگذار شد تا تیمش از شکست خانگی نجات پیدا کند.

خطایی که در لحظات آخر بازی برای اتحاد کلباء اعلام شده بود را مهدی قایدی روی یک کار تمرین شده با پاس در عرض به دنیل بیسا تحویل داد تا ارسال این بازیکن را عبدالسالم محمد با ضربه سر تبدیل به گل کند و اتحاد کلباء با درخشش ستاره ایرانی خود به تساوی 2 بر 2 مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر امارات برسد.

دیدگاه‌ها